me laste echo heb ik gehad..geen 36 maar 37 weken..?

Hallo allemaal… :slight_smile:

Ik heb me laste echo gehad de groei en de ligging,de laste keer dat ik bij de vl was waren ze bang dat het kindje niet goed lag maar gelukkig is dat wel zo…pppfff. :dance: :dance: :dance:

En we kregen ook nog het nieuws dat het 1 week ouders is…dus geen 36 maar 37 weken kortom het duurt niet lang meer. :dance: :dance:

Heb zelf het gevoel dat het snel gaat gebeuren heb veel last van krampen in me buik en voor weeen. :eh: :eh:

De krampen zijn de hele dag door en de voor weeen af en toe het zet gewoon nog niet door… :shifty: :shifty:

Zijn er meer die hier last van hebben en wat doe jij er tegen.ik probeer te rusten maar dat wil ook niet altijd helpen. :hug:

Ons kindje is ook nog steeds luit en duidelijk aanwezig. Haha en heeft me ribben ook al gevonden vooral als ik lekker lig te slapen haha. :smiley:

Voor mij word het ook een ziekenhuis bevalling.daar ben ik wel blij mee omdat ik het niet zie zitten dat als je bezig ben je tussen door nog naar het ziekenhuis moet omdat het niet goed gaat of zo.dat lijk me zo erg. :silenced: :silenced:

Liefs marij :vlinder:

Hoi,

Tegen die krampen wil een warme douche of bad wel eens helpen!

Heel veel succes!

krampen en voor weeen zijn hier ook aanwezig hoor!! en idd een warm bad helpt mij erg goed!!

klinkt een beetje als beginnende weeen die kun je al wel ver van te voren krijgen.

dus de kleine loopt een week voor?spannend hoor.

gister zei mijn VK dat mijn baarmoeder op de groei zat van een zwangerschap van 36 a 37 weken, zoals zij dat berekenen.

een warme douch helpt ook wel…

maar om nu de heledag onder de douch te staan zie ik ook niet zo zitten hahaha… :smiley: :smiley: :smiley:

me gevoel zeg me dat het niet lang meer gaat duren…ik hoop dat me gevoel gelijk heeft .

liefs :vlinder:

ik snap dat eigenlijk nooit zo goed: die termijnecho met 12 weken is zo precies, dat ze praktisch op de dag kunnen zeggen hoe ver je bent. Die echo moet toch ook juist dan gedaan worden omdat het daarna niet meer zo precies te zeggen is? Hoe kunnen ze daarna dan nog 1 week gaan bijstellen??

Hoe dan ook, voor jou een meevaller denk ik, want volgens mij heb je aaridg zin om eens te gaan bevallen! Succes met de laatste loodjes, en een prachtige bevalling toegewenst!

@fiep klophout wrote:

ik snap dat eigenlijk nooit zo goed: die termijnecho met 12 weken is zo precies, dat ze praktisch op de dag kunnen zeggen hoe ver je bent. Die echo moet toch ook juist dan gedaan worden omdat het daarna niet meer zo precies te zeggen is? Hoe kunnen ze daarna dan nog 1 week gaan bijstellen??

Hoe dan ook, voor jou een meevaller denk ik, want volgens mij heb je aaridg zin om eens te gaan bevallen! Succes met de laatste loodjes, en een prachtige bevalling toegewenst!

ze hebben bij met ongeveer 14 weken weer een echo gemaakt, omdat de kleine met 12 weken zo lag dat ze haar niet goed kon meten, ze had haar uiteindelijk wel gemeten maar ze wilde wel dat ik nog een keer terug kwam.

moest 2 weken later terug komen, en ze gingen dan kijken hoeveel de baby gegroeit was, en dan gingen ze een berekening maken.

bij 14 weken hadden ze al moeite om haar om te meten(ze werd al te groot), ze hadden haar nu gemeten via haar hoofdje maar daar draaide ze de heletijd mee dus het was weer niet zn heel succes :lol:<br /> uiteindleijk werd mijn uitgerekende datum 18 okt terwijl die eerst op 12 a 14 okt stond.<br /> <br /> tis altijd moeilijk in te schatten, aangezien er bij mij niet veel meer dan een week verschil tussen de datas zaten hebben ze het zo berekend van de eerste dag van je laatste menstruatie en dan tellen ze wanneer je bent uitgerekend.

de groei van mijn beebjes liep bij beide 2a3 weken voor :roll: :wink: