McLeod's daughters SPOILERS!!

Ok, ik ontdekte gisteren dus dat op Hallmark nieuwe afleveringen zijn, maar



ik mis Alex, en Stievie is zwanger…???



What did i miss???

Ooh Mcleods kan er zo lekker bij wegdromen. Wil je echt alles weten??



Het seizoen waarin Stevie zwanger is, is ook al in NL te zien. Alex zit in Argentinië bij Tess en Nick. Ik kan je nog meer vertellen hoor, maar weet niet of je het echt weten wilt hihi

@Sooki wrote:

Ooh Mcleods kan er zo lekker bij wegdromen. Wil je echt alles weten??



Het seizoen waarin Stevie zwanger is, is ook al in NL te zien. Alex zit in Argentinië bij Tess en Nick. Ik kan je nog meer vertellen hoor, maar weet niet of je het echt weten wilt hihi




Zijn er alweer nieuwe MCD te zien op tv dan?? :shock: ik heb nog niets kunnen vinden op Net 5. Dacht dat het voor de zomer gestopt was en voorlopig nog niet terug kwam. Pas rond feb.

Wanneer wordt het uitgezonden???

Op Hallmark wordt het idd uitgezonden, maar op NET5 gaat het nog even duren. Zal wel pas het voorjaar van 2009 zijn. :cry:

Nee ze waren al op net 5 te zien geweest. In seizoen 7 is stevie namelijk ook al zwanger :wink:



wil je de rest nog weten?:mrgreen:

Klopt ja, dat heb ik ook nog gezien… :inlove:

Sooki!!!



Spoil me… :wink: :mrgreen: :mrgreen:



het laatste wat ik heb gezien is dat ik weg zat te zwijmelen bij de bruiloft van alex en stevie :inlove:

:mrgreen: Alex gaat dus naar Argentinië, Stevie blijft achter. Die blijkt dan zwanger te zijn! Alex komt 1 keer een dagje of 2 terug, net als Stevie de echo krijgt. Dat is wel een lief stukje, dan ligt ze al helemaal klaar en legt hij opeens zn hand op haar buik :inlove: terwijl ze em natuurlijk niet verwacht (of eigenlijk wel maar hij heeft vertraging) Maar daarna gaat hij weer terug.



Even denken, is al zo’n tijd terug… Riley, Tayler, Patrick en die blonde (hoe heet ze ook alweer :wall: ) krijgen een ongeluk, 1tje gaat dood (ik zal niet zeggen wie, als je het wel wil weten dan hoor ik het wel hihi)…



Alex komt vlak voor de geboorte weer terug, maar dat is ook eh,… noodlottig… (laat ik in het midden of dat de geboorte of Alex is, als je het wil weten dan hoor ik het wel :mrgreen: )



Moet even denken hoor, wat was er nu nog meer voor spannends…

Ohja,auto-ongeluk ja…daar eindigde het toen mee.

Nou je mag mij wel vertellen die er dood gaat en hoe dat zit met de bevalling…hoe komt het dat jij dat allemaal al weet?

Ik ben inderdaad ook gebleven bij het een na laatste seizoen.

Sooki ik wil het weten!

Was altijd op Hallmark.

en ik wil t ook wel weten Cathelijne want ik heb een heel stuk gemist :mrgreen:

is het dan alweer o hallmark?

ik wil de dvd serie… ben na seizoen 4 de draad kwijt geraakt :frowning:



iemand een tip?

Bij het ongeluk sterft Riley… (jammer hè, hij kwam net lekker in zn rol!)

Er is overigens nóg iemand die de serie verlaat… willen jullie weten wie dat is??



Bevalling gaat ok, dus het noodlottige betreft Alex… :cry:



ik heb ze op you tube bekeken
:mrgreen:

staan daar hele afleveringen op dan?

mmm zal ik es beter gaan zoeken dan

alex er ook al uit? Nou dan blijven er geen meer over van de eerste afleveringen toch? :think: Riley, jammer hoor, vond m wel schattig :lol:

dat Alex eruit ging wist ik idd al, helaas. Heb je nog meer spoilers?? :mrgreen:

@Kers wrote:

Heb je nog meer spoilers??




Moira wordt zwanger van Phil 8)

OMG echt waar joh??!!! :eh:

Jammer hoor al die vertrekken is misschien ook de reden dat seizoen 8 het laatste seizoen is.