mc leods daughters quiz

zijn er mensen die deze serie volgen? Ik ben er verslaafd aan dus ik dacht misschien kunnen we hieromtrent ook een quiz’je maken.

nee ken het niet,maar een extra spelletje kan altijd. Er zijn er vast wel wat die het wel kennen!

nou ik hoop het :mrgreen:

ik ken de serie niet dus kan helaas niet meedoen

ik ken de serie wel en kijk elke week. als ik niet in slaap val in de zetel :oops: :stuck_out_tongue:

Hey Poohke,

Zin dan voor een quiz? Ik stel een vraag en als het antwoord goed is mag jij nieuwe vraag stellen.

Hoe heet de overleden zus van Tess?

Ik doe mee! Ben zeeeeer verslaafd :mrgreen:

De overleden zus van Tess heet CLAIRE

Count me in! Nog zo’n verslaafde hier! :mrgreen:

Purpled, volgende vraag

Blij dat er nog verslaafden zijn. Aan welke aflevering zitten jullie? Hier in Vlaanderen loopt dat anders hé.

Hier in nederland zijn ze net weer met de eerste afleveringen begonnen, maar ik heb ze tot het zevende seizoen allemaal gezien.

Oké volgende vraag dus.

Hoe heet het eerste kind van Nick?

Harrison heet die zoon

Aangezien ik zeker ben van mijn antwoord stel ik alweer de volgende vraag. Vanuit welk land kwam Nick gevlogen toen hij overvallen werd en dat vliegtuig neercrashte?

Wij zitten nu aan seizoen vijf dacht ik, in ieder geval de aflevering van vorige week was toen Nick terug bij Tess kwam nadat ze hoorde dat hij nog leefde en hij dus terugkwam. herinner je je die scene nog? De rest niet vertellen hoor :mrgreen:

Argentinië

ben ook zeker van mijn antwoord!

volgende vraag : hoe heet de hond van drovers run

Roy

Welk kleur heeft de “jute” (auto) van Nick?

PS wie is jullie favo personage, bij de vrouwen absoluut Tess en bij de mannen eerst was het Nick maar nu vooral Rob :inlove:

Rood!

Hoe heet de dochter van Stevie?

Rose

Hoe heet de hond van Stevie?

Turbo toch? :think:

Weet het voor 90 % zeker, is het niet goed dan vervalt de volgende vraag:

Hoe heet de Alpaca welke de lieveling van Tess is?

:lol: :lol: leuk verslaafde aussieliefhebbers.

Hier ook, maar vergeet steeds op welke dag het is of dat het iedere dag i :wall: :wall: :wall:

@F’lien wrote:

:lol: :lol: leuk verslaafde aussieliefhebbers.

Hier ook, maar vergeet steeds op welke dag het is of dat het iedere dag i :wall: :wall: :wall:

Ik kijk de serie gewoon op dvd. De televisie is halverwege een seizoen gestopt (seizoen 6). En ik wacht geduldig :liar: tot ze weer verder gaan in februari.

Tot dan voor de tigste keer herhalingen :mrgreen:

@Liz wrote:

PS wie is jullie favo personage, bij de vrouwen absoluut Tess en bij de mannen eerst was het Nick maar nu vooral Rob :inlove:

Stevie is mijn vrouwelijke favo personage

En Alex mijn mannelijke favo personage :drool: