mbt binnen een week goedkoper

ik meen het heir ooit eens gelezen te hebben

maar weet niet meer hoe of wat



volgens mij was er toen iemand die zei dat ze kleding had gekocht en nog geen week later hing hetzelfde in het rek van uitverkoop

omdat het binnen een bep. tijd was, kreeg zij, of beter, kan je het verschil in bedrag terug krijgen



nu is mijn vraag; binnen hoeveel tijd is dat

en geldt alleen bij kleding ?

of voor meer producten?

ik ben niet lid van de consumentenbond

dus kan het niet zelf vinden en evt. uitprinten

dus wie weet dit?

Je hebt sowieso meestal 8 tot 14 dagen om te ruilen dus als ze in de winkel moeilijk doen dan breng je het betreffende kledingstuk terug en koop je het gelijk opnieuw :mrgreen:

@liek wrote:

Je hebt sowieso meestal 8 tot 14 dagen om te ruilen dus als ze in de winkel moeilijk doen dan breng je het betreffende kledingstuk terug en koop je het gelijk opnieuw :mrgreen:




das idd ook wel een goeie :thumbup: :thumbup: nooit zo bij nagedacht.

whaaaaaaahahahahhahah



da’s idd ook een idee hahaha

maar of ze dan nog blij met je zijn,…

@hedwich wrote:

whaaaaaaahahahahhahah

da’s idd ook een idee hahaha

maar of ze dan nog blij met je zijn,…




Moet je ook niet steeds bij dezelfde winkel doen Hedwich! Whahahahahaah

HAHAHHA



heb je ook weer gelijk in

maar het gaat niet om kleding maar om laminaat hihi

Oh Jildau, gewoon zeggen, heb ik laatst ook gedaan, mijn laminaat had ik zaterdags gekocht en maandags stond het in de folder.



Succes

okeeeeeeeeee

gaan we dat even zeggen



5 euro per pak scheelt toch wel stukkie he



waar had jij gehaald dan?

Karwei

wij bij leen

Die doen het ook heeft mijn mama het laminaat weg.

okeeeeeee da’s mooi !!!



dat scheelt weer een stukje


  • gaat vast verzinnen wat te doen met wat we dan besparen hihi*

Inderdaad gewoon even met je kassabon heen gaan, dat je het prijsverschil graag terug wilt hebben. Mochten ze het niet doen gewoon zeggen dat je de partij dan komt omruilen dan geven ze meestal het verschil wel terug hoor !



Succes.

volgens de wet krijg je binnen 14 dagen je geld terug… (het verschil bedoel ik) dus zelfs als op de bon staat ruilen binnen 1 week…

@faizaa wrote:

volgens de wet krijg je binnen 14 dagen je geld terug… (het verschil bedoel ik) dus zelfs als op de bon staat ruilen binnen 1 week…




okeeeeeeee dus dat was het

ik wist het niet meer psies

we moeten het nog ophalen, want er moest een deel bijbesteld worden

txxxxxxxx

jullie zijn super :-* :-* :-* :-* :-*

@mutsy wrote:

Inderdaad gewoon even met je kassabon heen gaan, dat je het prijsverschil graag terug wilt hebben. Mochten ze het niet doen gewoon zeggen dat je de partij dan komt omruilen dan geven ze meestal het verschil wel terug hoor !



Succes.




Zou ik ook zo doen!!!

@faizaa wrote:

volgens de wet krijg je binnen 14 dagen je geld terug… (het verschil bedoel ik) dus zelfs als op de bon staat ruilen binnen 1 week…




Geld dat voor alles, ook voor een bed?



Zie voor de verduidlijking http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42660