mazzelen

hoi , volgens mij heeft jesse de mazzelen , als ik het opzoek op internet kloppen alle verschijnselen , van ontstoken oog tot loopneus , koorts, en vlekjes beginnend vanachter de oren en spreiden zich nu uit over het hele lichaam , al twee dagen koorst van rond de 39.0 , , hij is ook hangerig en word veel wakker sà vonds/snachts,, hij speelt wel lekker met zn blokken en ander speelgoed , is het aan te raden om naar de dokter te gaan of moeten we het maar gewoon uitzieken , iemand ervaring hiermee??alvast bedankt… :smiley: :smiley:

Ik heb geen ervaring maar zou voor de zekerheid wel even langs de HA gaan. Beter keer te veel dan te weinig toch!

effe langs de huisartsenpost met je zoon

dacht dat mazzelen niet meer voor kwam in nl

hoop voor je dat dat niet hebt

mazzelen??? ik ken alleen de mazelen…

heeft hij zijn bmr prik laats gehad?

ethan had daar een lichte reactie op.

ik ben destijds met hem naar de ha geweest en die zei mij gaat binnen een week over en gewoon laten uitzieken.

oh ja sorry hoor , mazelen , gelukkig zijn er nog mensen die opletten :wink: ik heb wel even gebeld met de huisartsenpost en die zeiden ook dat je van een enting een lichte vorm van die ziekte kunt krijgen , tis dus wel de mazelen… word ook wel erger nu maar de arts zei gewoon uitzieken . allen goed de temp in de gaten houden, moet na een paar dagen weer wegtrekken die vlekjes , wel zielig hoor , hpen dat het gauw overgaat :pray:

beterschap voor jesse :hug:

:-*