Maxicosi van Ohra

Zijn er dames die pas een nieuwe autoverzekering bij Ohra hebben afgesloten, waarbij je een Maxicosi cadeau kreeg??



Ik heb de Maxicosi nu binnen, het is een hele mooie, maar volgens de handleiding en op de site van Maxicosi, hoort er een “geintergreerde zonnekap” op te zitten.



Nou ben ik al overal aan het zoeken geweest, maar ik kan geen zonnekap ontdekken.



Hoort er die wel of niet standaard op te zitten???



Heb al gebeld met Ohra, krijg daar volgende week antwoord op! Maar was gewoon nieuwgierig!

Die zit meestal toch bij het hoofdeinde ergens verstopt?

Tis wel goed zoeken maar die moer erop zitten denk wel hoor.

Het is idd even zoeken, maar hij zit er echt op/in.

Ik heb nu ook een andere dan ik bij Lucas en Pepijn had en heb echt een middag moeten zoeken waar de zonnekap zat.

Maar hij zit dus in het harde gedeelte van het onderstel bij de hoofdkant, je kan dat een beetje los wrikken en dan kun je daar de zonnekap tussen uit peuteren :wink: en die kun je dus vastmaken aan die 2 uitsteekseltjes van het handvat die je op de foto hebt staan

Die moet er inderdaad opzitten. Daarom zitten die uitsteekseltjes ook aan de draagbeugel. Even goed zoeken helemaal bovenin en dan moet je hem vinden.

Inderdaad, zit tussen het harde gedeelte en het “hoofdeinde” van de Maxicosi. Is van een dunne zwarte stof, bij mij dan tenminste.

Succes!

je moet de harde radn aan de achterkant een beetje naar achter trekken, dan zie je hem meteen

Waar KOK al niet goed voor is…heb het gevonden hoor. Tjee wat verstoppen ze dat goed!

Ga zo maar weer even naar Ohra bellen, dat ik het heb gevonden!

Fijn dat het gelukt is :thumbup: .

Bij Ohra vonden ze het fijn dat ik even terugbelde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Die wisten het antwoord zelf vast ook niet hahahaha!

Een ding wat een mooie zeg. :thumbup:

hahhaah … ikben ook een poos aan het zoeken geweest naar di ekap… had de cosi gewoon bij mijn wagen gekocht… en stond dus ook bij dat die er bij zat… op een gegeven moment terug gegaan naar de winkel met de vraag waar die dan wel nie moest zitten en toen tada toverde ze hem te voorschijn whahaha …



maar goed je moet hem net weten te zitten hahah



liefss :vlinder:

:thumbup:

Wel leuk met zo’n vrolijke kap!