Maxicosi en aerosleep?

Hoi meiden,

Iemand ervaring met de aerosleep voor in de maxicosi?

Mijn mannetje zweet de maxicosi uit ondanks de zomerhoes. Zijn kinderwagenbak wordt te klein, en hij krijst alles bij elkaar als ik hem daar in leg, meneer wilt wat zien. Simpel zou je zeggen, bouw je de kinderwagen om. Nou heb ik een quinny speedy sx, maar het probleem is een beetje dat meneer heel veel spuugt, als hij in zijn wagenbak ligt, of in de maxicosi zit, kan ik hem in de gaten houden, want dan zit hij naar mij toe. In de wandelwagen van me af.

Aangezien meneertje in de maxicosi heel tevreden rond zit te kijken, zou dit wel even een tussenoplossing zijn. Maar niet met dit weer… nou schijnt (wat ik lees op i-net dan) dat zon aerosleep ook veel voor de warmte scheelt. Maar is dat ook echt zo?

Geen ervaring met de aerosleep, maar wij hadden altijd een badhandoek in de MC, waar het kindje in lag. Dat scheelde echt stukken! We pasten die zelf aan door er openingen voor de beugels in te maken.

@Eppo wrote:

Geen ervaring met de aerosleep, maar wij hadden altijd een badhandoek in de MC, waar het kindje in lag. Dat scheelde echt stukken! We pasten die zelf aan door er openingen voor de beugels in te maken.

hier ook, en die kan je lekker vaak vervangen.

(wij hebben gewoon bij ikea van die handoeken van 1,50 gekocht, dan kune je er heel veel maken)

aerosleep ademt, dus helpt in ieder geval tegen zweetplekken en kan in de wasmachine. Er zit een luchtlaagje onder, dus zou in principe ook wel tegen de warmte helpen lijkt mij. Ik zou even proberen via MP er 1tje op de kop te tikken, die van ons komen daar ook vandaan en kosten ongeveer de helft van een nieuwe ( met hoeslakentjes erbij ) en waren superschoon! Die waren dan wel voor een wiegje en ledikantje, niet voor een maxi-cosi.

succes ermee!

groetjes,

Louise

Nou ik vond het echt 3x niks. Hij zweette er nog erger in als zonder dat ding. Wij hebben geen airco in de auto en hem daarvoor toen aangeschaft, maar na een week weer zonder gedaan. Hebben nu een universele badstof hoes en dat vind ik veel beter werken. In ieder geval niet meer een bezweet hoofd na een kwartiertje in de warme auto.

Louise, daar kon ik er geen opvinden!

Muiz, bedankt!

Andere dames ook bedankt voor de tip.