Gisteren een voetenzak gekocht voor de maxi-cosi cabriofix.
Maar …
Moet de voetenzak over de verkleiner?
Moet de verkleiner in de voetenzak?
Moet de verkleiner er helemaal uit???
Wie kan me helpen???
O, haha, ik lees even mee.
Wij hebben die spullen hier ook allemaal staan, maar heb het eigenlijk niet eens uitgeprobeerd.
Het plastic zit er zelfs nog omheen… 8)
volgens ij moet de verkleiner in de voetenzak.
donny was vrij groot dus ik had hem niet nodig…
wij hebben hier ook de verkleiner in de voetenzak
ik had de verkleiner er onder, wij hebben twee spugertjes, en zo voorkwam ik dat als er gespuugd werd ook de verkleiner vies werd. dat scheeld in de was, maar hierdoor kon ik de verkleiner gewoon blijven gebruiken.
Mijn kindje moet nog geboren worden maar voorlopig zit de verkleiner in de voetenzak. Niet eens over nagedacht dat het ook anders kon eigenlijk :think:
Ja verkleiner moet IN de voetenzak! Als ie eronder ligt, dan ligt het hoofdje niet goed in het “kuiltje” zeg maar!
Hier de verkleiner inderdaad in de voetenzak, anders krijg je het hoofdje niet goed in het bovenste stuk van de verkleiner. Maar ik moet zeggen dat we de verkleiner maar eventjes hebben gebruikt en de voetenzak ook amper. Lianne is op 4 maart geboren, de voetenzak was al snel veel te warm. Dan kun je misschien beter een dun dekentje om het kindje heenwikkelen, wat je in de auto weer gemakkelijk los kan maken.
uhm dan ik ook ff…ik ben toevallig van plan straks een voetenzak voor de maxi cosi te kopen… wat is een verkleiner? heb je er ook een afbeelding van? heb nml geen flauw idee wat jullie bedoelen :think:
Een verkleiner is een dingetje dat in de maxicosi zit, om de zitting te verkleinen voor als de baby nog erg klein is. Bij mij zat die verkleiner er standaard bij, maar je schijnt ze ook los te kunnen kopen. Je kunt hem er dus ook weer uithalen.
Anders moet je hier eens op de site van Maxi Cosi kijken en dan bij de autostoeltjes.
oh nu snap ik het…dat is dat dingetje waar je de kleine in legt als hij nog heel klein is.waar zijn hoofdje in rust…
@merel33 wrote:
oh nu snap ik het…dat is dat dingetje waar je de kleine in legt als hij nog heel klein is.waar zijn hoofdje in rust…
Precies! Volgens mij zit het bij heel veel Maxi Cosi’s er al bij. Hoewel ik toch ook van mensen hoor dat ze het nog moeten kopen.
Hier zat de verkleiner er ook al gewoon in.
Heb dit plaatje even gegoogled, maar het is dus die omgedraaide U bovenin, die in het zwart.
ja ik snap het…dank je :-* ben alleen niet geslaagd…had er nml even niet aan gedacht dat de winkel op maandag dichtzat :doh: