maxi cosi tobi

grrrr de gordels van de tobi zijn strak, krijgen hem niet losser. volgens mij zit er een draai in maar die krijg ik dus ook niet los… nog ff en het wordt gewoon een nieuwe stoel… iemand dit ook gehad toevallig?

Heb je hem er al helemaal uitgehaald en aan de achterkant gekeken? Soms kun je hem dan weer ‘repareren’… Maar het is een bekend probleem helaas (wij hebben er ook last van).

Ik heb het ook gehad met de tobi.

Uk heb toen maxi cosi gebeld. Bleek dat onze stoel onder een coulance regeling viel. Is toen kosteloos gerepareerd door maxi cosi.

Dus mijn advies is gewoon maxi cosi bellen.

mijn moeder heeft hem nu mee (nooit dooie dingen de baas laten worden…) anders bel ik idd ff naar maxi cosi. Heb alleen de bon niet meer denk ik… het is een model van 2010…

@Nienke123 wrote:

Heb je hem er al helemaal uitgehaald en aan de achterkant gekeken? Soms kun je hem dan weer ‘repareren’… Maar het is een bekend probleem helaas (wij hebben er ook last van).

hoe heb je hem gerepareerd? Achterkant zie ik niets (ja onderkant zie ik dat ie dubbel zit maar lukt niet om hem los te maken zodat hij niet meer dubbel zit…

Contact opnemen met maxi cosi, want dit probleem kennen ze en komt dus vaker voor.

Ik heb hem gelukkig niet meer maar oh wat hebben wij ook met dat ding lopen tobben soms met dat gedraaide gedoe. Ben blij dat ik er vanaf ben.

ook mama is het niet gelukt. nu dus morgen maar bellrn!

Cariska ik had ook geen bon meer en onze stoel was van 2009.

Gewoon bellen, ik hoop dat je goed geholpen wordt.

Hij is steeds tijdelijk gerepareerd… Voorlopig zijn we er even vanaf, want D. zit nog in de Cabriofix en J. zit nu in een groep 2 stoel, maar misschien toch maar eens bellen.

Ik heb dat probleem ook gehad met de toby van mijn meisje.

Heb nu voor mijn ventje een mooie goedkope comfortabele stoel en de banden werken geweldig!! :wink:

die van ons is nu naar de winkel zij regelen het verder met maxi cosi (in winkel hadden ze nog nooit van de klacht gehoord… bijzonder toch?)

ik ga trouwens nog wel een brief sturen naar maxi cosi. Vind het stom dat dit een bekende klacht is en dat ze dan niet alle stoelen terug vragen en het maken. Want ja … wij waren dus ergens met de tobi, en gordels waren te strak, kregen hem niet meer losser, hoe vervoer je dan je kind? Levensgevaarlijk dus!

Raar dat de winkel er nog nooit van gehoord had…

Ik hoop dat je stoel gemaakt wordt.

Ook hier een bekend probleem! Bij ons nam de winkel de stoel direct terug om hem op te sturen naar de fabrikant, we kregen een leenstoel mee (handig!). Helaas zijn ze op de één of andere manier onze stoel kwijtgeraakt en mochten we een nieuwe uitzoeken. Vond ik toen wel een beetje jammer omdat we een limited edition hadden en die niet meer te krijgen was. Aan de andere kant wel fijn, een gloednieuwe stoel! Met die 2e hebben we het probleem overigens niet weer gehad.

Hoop dat het bij jullie ook netjes wordt opgelost. Vreemd dat de winkel de klacht niet zegt te kennen, bij MC zelf is ie echt wel bekend hoor!

ondertussen is de stoel weer terug. 2 dingen zijn vervangen en hij werkt weer normaal!