Jim zit nog steeds heerlijk in zijn MC Tobi (kan tot 18 kg dus het voorjaar gaat hij over op een andere stoel). Maar nu krijg ik dat ding ineens niet meer in de ligstand. Heb hem al uit de auto gehad en alles wat ik kon bekijken nagekeken, maar ik kan niks vinden. Ik vind het eigenlijk wel zonde, ding is nog helemaal netjes en niet verkleurd of zo, kids eten of drinken eigenlijk ook nooit in de auto dus ook geen vlekken, hij zou dus nog heel goed te verkopen zijn op mp, maar ik wil er ook geen geld in steken, dat geef ik liever uit aan nieuw stoeltje.
Iemand die nog weet wat ik zou kunnen doen?
Je zou er eventueel even mee langs een Halfords of een babyzaak (een wat grotere) kunnen rijden om te kijken of zij iets kunnen vinden :think: Bij Halfords werken vaak wel handige kerels die wel wat kunnen Het is altijd het proberen waard toch?! Verder heb ik zo ook even geen idee :think:
Succes :thumbup:
Teruggaan naar waar je 'em gekocht hebt… Weet niet hoelang je hem al hebt? Onze MC Tobi is geretourneerd naar MC vanwege een probleem met de gordels dat de dealer zelf ook niet kon oplossen. We hadden hem toen al ruim een jaar. Kregen trouwens ook een nette, schone leenstoel mee! :thumbup:
Het is nog het eerste type, dus ruim 4 jaar oud (waarvan 3 in gebruik) gehad als kraamkado van mijn vader. Ik ga nog eens op het net neuzen of daar iets te vinden is…
Hmm, dan valt het niet meer onder garantie… Al wat gevonden? En anders idd even met je liefste smile langs de Halfords oid, wie weet wat dat teweegbrengt :mrgreen:
Ben ook wel eens met een Romer naar de halffords gegaan omdat de riemen niet meer terugschoten…bleek dat ik het onderste hengels te ver uit zijn houder had gehaald…de man achter de balie had hem binnen 3 minuten gemaakt…gratis…
Even langs de Halffords kan dus nooit kwaad…misschien is het wel heel simpel en fixen ze het zo voor je…
Heb even met Maxi cosi gemaild maar natuurlijk word ik daar niks wijzer van. Ik moet er mee terug naar de dealer waar ie vandaan komt en die kan dan kijken of en wat er gerepareerd moet en wat de kosten zijn. Misschien maar eens bij Halfords binnen lopen idd. Bedankt voor de tips!
Wij hadden ook een probleem met de MC Tobi. Nl dat het strak trek systeem ofzo iets dat klepje was afgebroken.
Ben na 4.5 jr (yuri zat er ook zo lang in) terug gegaan naar Prenatal want hij was verder tip top in orde.
Opgestuurd en alles bij elkaar kostte het me € 50 euro. Nu zit T.ygo erin en werkt alles naar behoren.
Stuk goedkoper dan een nwe