Maxi cosi Tobi Autostoel

Tot welke leeftijd zaten jullie kindjes in deze stoel ?

Je bedoelt stoelen uit groep 2?

De jongste zit hier nog wel even in. (Ze is nu 3,5) In ieder geval tot ze meer dan 15 kilo weegt en er echt uit is gegroeid.

De oudste heeft tot zijn vierde in zo’n stoel gezeten. Hij zit nu in een rodi.

Onze oudste is er met 3,5 uit gegaan, de 2e met net iets ouder als 4.

Onze 3e (nu bijna 2,5) zit er nog heerlijk ruim in.



Overigens geen Tobi, maar eh eh eh van Maxi Cosi ook in elk geval :slight_smile:

Kindlief hier is nu ruim 2,5 jaar en kon er niet meer lekker in zitten. Hij kreeg telkens kramp in zijn beentjes omdat ze zeg maar ‘hangen’(en nee de stoel kan niet rechterop dan recht :wink: ). Dus hij is (wel met 15 kg) over naar de Rodi nu. Hij begon steevast nadat we ong een km of 50 hadden gereden te klagen over zijn beentjes. :cry:

Hmmm had toch wel verwacht dat de meeste kindjes er langer in zouden zitten.



Talysha is namelijk nog geen 15 kilo, en waarschijnlijk ook niet tegen de tijd dat Jenna over mag naar de opvolger.



Toch maar afwachten dan tot het echt niet meer gaat in de maxi cosi voor Jenna, hopelijk is Talysha dan 15 kilo.

De jongens hebben er hier beiden tot een jaar of 3 ingezeten. Maar ze zijn niet bepaald klein en konden echt met goed fatsoen niet meer in de gordels.

Nou moet ik wel zeggen dat ik een wat ouder type maxi-cosi stoel heb.

Y.uri ging pas met ruim 4 vanuit de Tobi over naar stoel 3. :mrgreen:

Y.eline is met 4 jaar overgegaan, kwa gewicht mag ze er nog in. En dat doet ze af en toe nog wel (al is ze al 5 haha) gewoon omdat ze het leuk vind haha.

Eline ging met 2.5 over, maar was toen dan ook al 16 kg en bijna een meter lang.

met 2 jaar en 3 maand (en 15 kilo) overgegaan op andere autostoel

Hier zitten beide mannen nog in een tobi.

Jesse weegt nu net 15 kilo en is ook niet de grootste, dus dat gaat nog best.

Tijn weegt nu 12.9 kilo, maar zit er ook nog prima in.

Onze oudste is net 2 en die zal toch al een kilo of 13/14 wegen schat ik zo… Voor mijn gevoel kan ie er nog behoorlijk lang in zitten… :think:

Het is niet te hopen dat ie er met 15 kilo al uit moet hoor :oops:

wij hebben toevallig vandaag een opvolgstoeltje gekocht voor Elize. ze begint nu toch echt te klein te worden voor de stoel. ze is nog geen meter lang en weegt ongeveer 16 kilo, haar hoofd zit nu zo goed als op gelijke hoogte met de stoel. hoogste tijd dus voor een ander stoeltje.

Lenn weegt ruim 16 kg maar zit nog voor geen meter in die stoel uit groep 3, dus hij is weer terug naar een MC Priori en zijn zus ook. Gelukkig kon ik die van mijn vriendin zo lang gebruiken!

Ik heb die van Amy net uit de auto gehaald om op MP te zetten. :wink:

En ze is 4 jaar en weegt nu 15,6 kilo. Tim is ook heel laat pas over gegaan.

Bij mij zitten ze alledrie in de Tobi, maar Pete gaat binnenkort wel naar een vervolgstoeltje. Hij is nu ongeveer 15,5 a 16,0 kilo en 102 cm en het begint qua lengte wel wat krap te worden, volgens mij kan ik zijn hoofdsteun niet verder omhoog zetten.

We gaan over 4 weken naar Spanje en rijden 's nachts en zo’n Tobi lijkt mij beter slapen dan een vervolgstoeltje, vandaar dat we pas na onze vakantie een andere gaan uitzoeken.