Maxi-cosi Rodi XR vraagje!

Wie heeft deze kinderstoel?

Ik heb deze van iemand gekregen, stoel ziet er nog keurig uit, maar wil hem even wassen en dan staat hij klaar voor als evt. de bevalling begint en iemand anders onze oudste ergens moet ophalen of meenemen…

Na veel gevogel heb ik de bekleding erafgekregen, lang leve internet en gebruiksaanwijzingen :wink:

Nou vraag ik me alleen even af… Zit er bij de mensen die deze stoel ook hebben beweging in de rugleuning?

Er zitten aan de rugleuning 2 uitsteeksels die in de armleuningen vallen, ze blijven daarin hangen, maar heb je dan altijd een cm of 4-5 speling?

Dat je dus de rugleuning nog een cm of 4-5 naar voren kan duwen en als je loslaat zakt hij weer terug? :think:

ja dat klopt.

Als de stoel op de bank van je auto staat zit dat als het goed is wel gewoon tegen elkaar!

Je kan de leuning en de zitting van elkaar afhalen op dat scharnier punt. Moet je met een beetje ‘kracht’ die uitsteeksel los trekken. En als je de rugleuning er weer op wilt moet je het weer even er ‘doorheen’ duwen.

Thanx, had mijn zus aan de telefoon net en die zei idd hetzelfde.

Dan ga ik hem wassen en met een doekje afdoen, anders had ik me de energie bespaard :wink: