Hoi allemaal,
Ik hoop heel erg dat jullie deze mama in spe kunnen helpen met het volgende probleempje… zucht :o) Ik heb de maxi cosi (= het merk; daarna door Quinny overgenomen) kar + wieg + maxi cosi-bakje van mijn zus gekregen. Nu wilde ik de boel lekker wassen voordat ons meisje er straks (met 3 weekjes ) in gaat. Zo gedaan (bekleding eraf + gewassen) maar nu krijg ik de boel (riempjes her en der + bekleding) niet meer goed in elkaar. Ik snap niet meer hoe met name het riempje dat van voor naar achter onderlangs naar de schouderbandjes loopt en de verstelcontsructie daarvan (soort lusje aan de voorkant)aan de onderkant van het bakje loopt. Ik heb een gebruiksaanwijzing gevonden maar die bevat daar geen afbeeldingen van.
Kan iemand misschien een foto maken van de onderkant van de maxi cosi, zowel aan de voor- als de achterkant om voor mij als voorbeeld te gebruiken? Zou super zijn!
Veel dank vast!
Annemarie
Ergens op dit forum staan daar foto’s van, geloof ik…
Ik zal eens zoeken.
Beantwoord dit je vraag?
http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3856745&highlight=maxi+cosi+foto#3856745
Heel veel dank voor de moeite. Die foto’s zouden inderdaad perfect zijn alleen… is dit een ander type maxi cosi en lopen de riempjes dus ook anders… helaas… Ik hoop dat er ergens nog iemand is die dezelfde heeft als ik, een maxi cosi van merk maxi cosi, ik geloof een cabrio
Veel groetjes!
Waarom google je zelf niet even dan op Maxi cosi cabrio en dan op afbeeldingen kllikken.
Daar ben ik al twee dagen mee bezig (heeft me o.m. de handleiding opgeleverd) maar vind het niet (geen foto’s / tekening van de onderkant en de riempjes).
Groetjes, Annemarie
De gebruiksaanwijzing die ~Hope~ heeft geplaatst is van de Maxi Cosi Cabrio? Misschien zou je haar kunnen mailen voor de link? En/of voor foto’s, want zij heeft dus ook een cabrio, zonder fix. (De foto’s zijn namelijk ook van een Maxi-Cosi Cabrio, maar dan een Maxi Cosi Cabriofix.)
als het helemaal niet lukt zou ik je als advies willen geven:
ga naar een baby speciaal zaak en laat hun helpen