Maxi-cosi mura 4

Ik lees overal dat je het boodschappennet van de mura kan vergroten … maar hoe dan??? Heb zelf de kinderwagen maar ben er nog niet achter …

@Cariska wrote:

Ik lees overal dat je het boodschappennet van de mura kan vergroten … maar hoe dan??? Heb zelf de kinderwagen maar ben er nog niet achter …

he cariska :wink:

ik heb dus ook de mura 4 en weet hie ook helemaal niks van wat ik wel vervelend vindt is dat mn boodschappennetje het voorste stukje niet zo hoog is en meestal plat ligt jij dit ook?

en ik lees mee voor de tips hoe te vergroten.

wat ik wel super vindt aan de kinderwagen bak is lekker groot en dat je hem kan in klappen :thumbup:

Hoi,

Ik heb 'm ook, dus lees even mee.

De voorkant van het netje ligt bij mij ook steeds plat. Aardig irritant, maar niks aan te doen naar mijn idee. Ik vind het trouwens sowieso maar en klein ding…

Voor de rest is het een superkinderwagen! :clap:

de wagen bevalt ons super echt geweldig maar ondanks dat ie zo grof is is het boodschappennetje maar behoorlijk klein had toch zeker wel wat groter gekunt oja nog even een vraagje hebben jullie ook wel eens dat je het idee hebt dat de voorste wielen piepen of aanslijten?

kinderwagen bevalt mij ook super! En idd dat voorste flapjes zit steeds plat. De wielen vooraan maken hier ook geluid, geen idee wat we eraan moeten doen…hoevaak maken jullie de kinderwagen schoon?

Naast bedieningsgemak en comfort voor ouder en kind, is de jury met name gecharmeerd door de opvouwbare kinderwagenbak, de innovatieve voetenzak en de te vergroten boodschappenmand.

dit staat dus ergens op het internet, ik ga maxi cosi maar ff mailen…

zo mailtje is verstuurd :lol:

Hendrika,

Ja, mijn wielen piepen ook, ik dacht er al aan dat ze misschien gewoon gesmeerd moeten worden?? Geen idee hoor, maar je weet maar nooit. Verder maak ik hem eigenlijk noot schoon, ja, soms een beetje als er wel erg veel drek aan zit…

ik maak hem ook niet echt schoon hij wordt niet echt vies en als je met doek en zeep moet je uitkijken dat de letters er niet afgaan.

nou cariska als je info hebt van maxi cosi laat het dan even weten?

jullie geen last van doorliggen matrasje?

zal het matrasje vandaag eens goed bekijken! zodra ik antwoord heb laat ik het weten!

Geachte mevrouw,

Allereerst bedankt voor uw reactie, prettig om te lezen dat u zo tevreden bent over uw Maxi-Cosi Mura wandelwagen.

De boodschappenmand van de Maxi-Cosi Mura kan niet vergroot worden, u schrijft dat u dat overal leest. Kunt u ons aangeven waar u dit (overal) leest, dan kunnen wij hierop inspelen.

Alleen de boodschappenmand van de Quinny Speedi kan vergroot worden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Namens het Maxi-Cosi team

Rianne Holten

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het toesturen van deze meldingen.

Ik heb inmiddels onze PR & Communicatie afdeling hierover ingelicht.

Nogmaals dank, maar de uitgegeven informatie is niet correct.

Met vriendelijke groet,

Namens het Maxi-Cosi team

Rianne Holten

helaas dus …

ik heb ook de mura 4 en ben ook erg tevreden over de wagen met uitzondering idd van het boodschappennetje,maar dat heb ik opgelost door bij de hema voor 3 euro geloof ik een boodschappen netje te kopen die je aan de wagen vast maakt ideaal :thumbup:

dat is idd een oplossing. kocht ik vandaag de babystuf en daar staat bij de mura 3 dus boodschappenmand in volume te vergroten :wall:

wat voor voetenzak hebben jullie??? Ik hier nog geen maar vind die van maxi niet zo mooi…