Maxi cosi...hoe zat dat ook weer..

Ik heb de maxi cosi hoes net gewassen…

Maar hoe zat dat ook weer met die zonnekap en verkleiner??



Zat die verkleiner nu voor een gedeelte onder de bekleding?? :think:

En de zonnekap zat ie nu eigenlijk vast en waaraan??



Ongelovelijk…tis echt nog niet zo enorm lang geleden :oops: maar ben het gewoon even kwijt :?

Verkleiner boven de bekleding! Hij is dus zichtbaar.

Wat voor zonnekap heb je, ik heb er een met klittenband.

Owh ok dat van die verkleiner is dan duidelijk :smiley: , thanx!



Ja die zonnekap…is niet met klittenband, je kan hem achter de maxi cosi klemmen…

Zit zo´n rand die je uit kunt trekken en dan is er evt ook ruimte om hem op te bergen.

Maar nu weet ik niet of ie eigenlijk vast hoort te zitten…heb hem vorige keer eigenlijk amper gebruikt…de kap dan :wink:

gaat gelijk even voor je kijken, heb dezelfde

Hij zit bij ons nu in de rand (wel de zonnekap op), de rand kun je inderdaad uittrekken. Maar door het elastiek kun je hem als je de zonnekap op hebt ook over de rand heen doen zeg maar.

Als het goed is zit er aan het uiteinde van het zonnekap een stukje dubbelgestikt elastiek, lijkt wel wat op een vlindertje.

Dit kun je aan beide zijdes tussen een klein gleufje klem zetten. Die gleufjes zijn te zien en te bereiken en zitten vlak voor de draagbeugel.

Dan zit hij echt vast. Verder zit er onderop het afdekkapje van de kap een drukknop waarmee je de afdekkap wat uit kan schuiven. Hierdoor kan de zonnekap er makkelijker tussen gefrommeld worden.



De stoelverkleiner zit idd boven op de bekleden, ik heb echter een klein klemmetje onderop de stoel zitten waarmee ik de zithoek kan verkleinen, maar sommige modellen hebben gewoon een schuimblok in de verkleiner zitten.

Dus dat kan bij jou anders zijn.

Oke! Geloof dat ik het nu goed heb :slight_smile:



Bedankt voor het meedenken!! :-*