Maxi-cosi bekleding uitnemen...

Hoi dames…

Ik wil onze maxi-cosi Cabrio gaan wassen voor telg nummer 2, maar ik heb geen idee hoe ik de bekleding eruit kan halen. Alles is al los, maar ik krijg de bekleding niet om de verstelbanden aan de onderzijde van het stoeltje. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Kan je hem niet gewoon reinigen met een sopje? En dan lekker buiten laten drogen? (Als je hem dus niet loskrijgt! Weet eigenlijk ook niet hoe dat moet? Ik heb Sam in zo’n maxicosi zak, wat erbij zit… en die is vrij makkelijk los te halen!)

hihi… stom genoeg had ik het berichtje geplaatst en toen ik beneden kwam zag ik ineens dat de verstelband aan de onderkant ook los te maken is…

Opgelost dus! De bekleding zit dus al in de wasmachine! Ja… ook wij hebben een zak erin, maar aangezien dit kindje weer in mei geboren wordt, is dat echt te warm!

Een aangezien Mirte nog lekker met koekjes en drinken heeft gemorst in dit stoeltje (wel met een sopje schoon gemaakt), wilde ik wel even dat de maxi-cosi ook helemaal schoon is voor nummertje 2 :mrgreen:



Dank je voor je reactie in elk geval!