matrasje voor baby

Hier ook een matras van Leen Bakker. Binnenvering, anti-allergisch en verder niet veel bijzonders geloof ik. Ik hecht weinig waarde aan de verhalen over matrasjes die wiegedood zouden voorkomen.

hoii

zo te horen heeft ikea dus idd inmiddelsde maten aan gepast. super toch!!

nogmaals zou ik me idd niet te druk maken om een matrasje

over het matrasje in het wiegje had ik dezelfde klacht hoor felicia lag er ook niet lekker op en jezag idd hoe ze gelegen had.

heb toen voor het ledikant het matras bij prenatal gehaald van 50 euro en die was weer wel perfect.

heb daarom ditmaal dezelfde gehaald.

Hoi Miranda,

Quote:

over het matrasje in het wiegje had ik dezelfde klacht hoor felicia lag er ook niet lekker op en jezag idd hoe ze gelegen had.

heb toen voor het ledikant het matras bij prenatal gehaald van 50 euro en die was weer wel perfect.

Was dit met een matrasje van de Ikea???

@Karlijn wrote:

Hoi Miranda,

Quote:

Was dit met een matrasje van de Ikea???

:think: Ik denk dat het om een matrasje van de Prenat*l ging, degene die ze op maat maken voor afwijkende wiegjes

hoi hoii

het ging idd om het matrasje van prenatal … ik dacht toen der tijd van goh baby zaak op maat gemaakt is vast perfect… uhmm nu 5 jaar lateren bij de 2e zwangerschap ben ik iets minder goedgelovig in de praatjesvan de verkopers hahah en helemaal omdat ik een periode zelf bij prenatal heb gewerkt weet ik hoe sommige hun best doen om het duurste te verkopen.

maar het ledikant matrasje van 50 euro heb ik wel hele goeie ervaringen mee heb hem voor me 2 nu dus wel weer bij prenatal gehaald. matrasjes van de ikea geen ervaring mee weet wel dat de kinderstoel van ikea een uitkomst is voor kleine huizen hij is niet duur en super handig…

groetjesss