matrasje met een afwijkende maat

Hoi,



ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met een matrasje bestellen met een afwijkende maat?



Ons ventje heeft de eerste weken in de kinderwagenbak naast ons bed gelegen, maar nu wil ik toch wel een wiegje.

Oma heeft het wiegje tevoorschijn gehaald waar ik zelf vroeger nog in heb gelegen, heeft ons pap zelf gemaakt, en ik vind het wel erg leuk om die ook te gebruiken.



Maar… opa heeft tzt het wiegje verkeerd om in elkaar gezet :oops:

Dus de gewone maat van een matras voor een wiegje past niet.

Zij hebben vroeger ergens een matrasje besteld met afwijkende maten.



Nu zit ik wat op internet te snuffelen… maar moet heel eerlijk zeggen dat ik absoluut geen internet-koper ben… :?



Ik zie meestal door de bomen het bos niet meer, en ben altijd bang dat het toch net niet goed is…weet wel dat ik het dan terug kan sturen ofzo, maar toch…



Manlief kan het wiegje wel uit elkaar halen en op de goede manier in elkaar zetten, maar is toch wel wat werk en dan moet ie toch wel weer opgeknapt worden (omdat er anders gaten inzitten van waar de schroeven eerst zaten enzo).

Hij wil het op zich best wel doen, maar dat mag ie van mij niet… zijn hier in huis wel dingen die belangrijker zijn en nog moeten gebeuren!!! :shifty:

tsja, met verbouwen ben je eigenlijk nooit echt klaar he?? zucht Vooral niet als manlief alles maar zelf wilt doen…

Ik merk dat ik -vooral nu- veel sneller denk va; nou, we laten het doen, dan is het maar klaar ook!!! Kost heel wat discussies hier :?




Heeft iemand eens een afwijkend matrasje (qua maten) besteld?



Groetjes, Marieke

als je wilt kan ik morgen de buuf wel even vragen.

Zij hebben een ledikant met afwijkende maat en hebben matrasje online besteld.

Was in elk geval snel geleverd.

Oh, dat zou fijn zijn :thumbup:

Kan ook gewoon bij de Prénatal? :slight_smile:

Ik heb 3 keer een wiegje opgeknapt binnen de familie en alle 3 de keren moest er een op maat gemaakt nieuw matras in…



Ik ben alledrie de keren naar een goede stoffeerder gegaan die ook foam/schuim en dergelijke levert en heb daar een goede kwaliteit sg 40 (zwaarder word te hard voor een klein babytje) schuim op maat laten maken, ze deden er een soort van pantyachtig ding omheen zodat het opmaken makkelijker gaat en zo gebruikten wij het dan.



Prima hoor.

Word heeeel veeel gedaan op die manier.

Het enige verschil is dat een tijk er luxer uitziet, maar doet verder niet zo veel.

Verder scheelt het enorm in prijs… was nooit meer dan 15 euro kwijt.



Ik had nu een wieg met matrasje overgenomen, maar er zat t weer in en wederom zijn we hier in Zwolle naar stoffeerderij Heyman gegaan alwaar er een nieuw stuk schuim is gesneden op maat 40x80 en voor 13 euro ligt Suus daar nog steeds prinsesheerlijk op te slapen.



Stoffeerders zitten ook vast wel bij jou in de buurt.

sluit me bij cell aan… zo hebben wij het ook gedaan… weet neit waar je woont, maar als je in de buurt van noord limburg/gelderland woont dan weet ik wel een adres.



was trouwens ook helemaal neit duur.

Het ledikantje waar ik vroeger in heb gelegen hebben wij ook gebruikt voor onze zoon. Een normaal ledikantje is volgens mij 1.20 bij 0.60, en dit bedje is 0.50 bij 1.10. Dus ook afwijkend. Ik heb ergens op internet een matrasje besteld. kon in alle denkbare maten. Prima matrasje! Maar wel duurder dan die 15 euro van Cell :wink: en ik weet eigenlijk ook niet meer welke site, dus je hebt weinig aan mij, alleen dat het via internet dus prima mogelijk is.