matrasje beschermen

Mijn dochter loopt sinds 2 weken zonder luier rond.

Dit gaat super! Thuis gaat ze op het potje, en bij anderen thuis (of in winkels) gewoon op de wc.

De middagslaapjes blijft ze ook droog. Nu doe ik nog wel een luier om, maar liever doe ik dat ook niet meer.

Maar hoe kan ik het matrasje beschermen tegen evt ongelukjes??? Zo zonde als die perongeluk doorweekt raakt :wink:



xx mel

Aerosleep beschermt de matras tegen vocht. En bij de Hema hebben ze matrashoezen die aan de onderkant een soort van plastic laagje hebben waar geen vocht door kan. Maar die zijn er volgens mij alleen in groot formaat.

Wat knap zeg, ze is echt nog best klein!



Wij hebben de waterdichte matrashoezen van de hema. Veel verschillende geprobeerd maar deze bevallen het beste (alleen niet in de droger doen, dan zijn ze niet meer waterdicht…). Voor een ledikant zou ik ze er gewoon omheen slaan zeg maar, dat gaat best.

hier ook van de hema… idd wel te groot voor een ledikant, maar dan zou ik hem er om heen slaan

Bedankt voor jullie reacties! Dat wordt even shoppen bij de hema dus.

Liv is inderdaad nog erg klein. ik weet zelf ook niet wat me overkomt :lol:

Maar ze doet het echt zelf. Ze gaat zelf naar het potje, en als ik ergens anders ben, dan vraagt ze om een potje. Dus nou ja, ik dacht laat ik het maar eens zonder luier proberen, en dat gaat supergoed!

Ze heeft wel af en toe een ongelukje (vooral als ze ergens heel druk mee bezig is). Maar dat hoort er bij toch? :smiley:



xx

Zeker, lekker hoor!

Mijn meisje was ook zo vlot en met anderhalf echt dag en nacht zindelijk :smiley:

(hele verademing na de knullen, voelde echt als een kadootje :lol:

ik had bij Dave van die groene matjes, uit het kraampakket… werkte prima :thumbup:

voor wessel heb ik nog steeds celstofmatjes… gewoon bij de supermarkt… staan bij de luiers.

Ikea heeft voor 1 persoonsbedden ideale ‘molton’ hoezen!

De Hogt heet hij!



Waterdicht maar wel ademend! Ik had hem ook vanaf 37 weken voor ons 2 persoons bed. Geen gezweet, gekraak of wat dan ook!

ik gebruik de zeiltjes ui thet kraampakket