Matrashoes wassen

Nou ik zou het ook niet weten. Vroeg me dat ook wel is af. Ik lees even mee.

Ik denk niet dat je de enige bent die een slechte huisvrouw is soms. :wink:

toe fiep, vertel!!!

nee, effe serieus, ik heb weleens zo’n hoes gewassen, idd koud (30 graden) in de wasmachine, ging prima ( zat bloed in en dat moet altijd koud gewassen ivm de eiwitten die erin zitten)

idd de hoes erweer omdoen is een k*tklus, dan kom je handen te kort.

veel suc6! groetjes Louwina

Fiep hoe is het gegaan met het matrashoes wassen???

Liefs, Chantal.

Fiehieeep !! Heb je kunnen slapen vannacht ?

Sinds wanneer wassen we bloed koud? Ik gooi ondergoed met bloed altijd op 60 graden erin :think: .

Ik laat bloedvlekken ook altijd weken in koud water dan gaat het er beter uit dan in warm.

ik wil ze ook wassen… maar volgens mij moet je een eeuwigheid wachten vorodat die dikke dingen droog zijn!!

k wacht heel de zomer al op een hele warme dag… en dat ik thuis ben zodat ik ze kon wassen… en buiten op d elijn kan hangen!

helaas… volgende zomer maar!!

Dan slaap je toch een keer zonder matrashoes?

Grappig trouwens hoe sommige vrouwen er min of meer trots op zijn dat ze zulke slechte en ongemotiveerde huisvrouwen zijn, terwijl er hier onlangs ook een topic was waarin juist opgeschept werd over wat voor goeie huisvrouwen ze wel niet waren :lol: .

Ik wou laatst ook mijn matrashoes wassen.

Zit een rits in, dus dat moet kunnen dacht ik…

Niet dus, ik zag het label gelukkig op tijd.

Maar waarom er dan een rits inzit…??? :think: :think: :think:

Gr yvonne

Om te luchten :lol: .

Ik heb gisteren een peuterbedje met toebehoren gekocht en op de extra gekochte matrashoes (opleg) stond; luchten niet wassen! :wink:

@Mamalien wrote:

Om te luchten :lol: .

Ik heb gisteren een peuterbedje met toebehoren gekocht en op de extra gekochte matrashoes (opleg) stond; luchten niet wassen! :wink:

Dat is toch raar voor een peuterbed :think: Kunnen ze dat dan niet anders fabriceren? Vreemd he…

Ja vond ik ook…

Maar het is wel heel dik; wel een centimeter denk ik en heel stug spul (niet waterdicht natuurlijk :wink: ).

Echt een extra laag erop dus. Dus voor ze daar doorheen heeft gepiest :mrgreen: . En dat was maar 7 euro dus als die heel vies wordt kopen we gewoon een nieuwe; beter als een nieuw matras :wink: .

jeetje, sinds wanneer kan ik hier niet meer een ontzettend burgerlijke vraag neerzetten over het wassen van een matras zonder te worden bedolven onder berichten hier en pb’s over waarom mijn matras zo vies is???

maar al met al: ik heb um gewassen, leuk 30 graden, maar écht schoon wordt het er niet van. En droog zonder droogtrommel wordt zo’n ding ook niet echt. Hij hangt nu nog over mijn stoelen en is iig nog steeds herkenbaar als matrashoes. Nu nog kijken of dat eromheen doen echt zo’n probleem is… :think:

:mrgreen:

Ja Fiep dat krijg je als JIJ zo’n vraag stelt :mrgreen: .

Oohh jeetje ik denk dat het nog lang duurt voordat het droog is.

Ik denk zelf ook dat die vlekker er maar moeilijk uit gaan.

Succes met hem in de matrashoes te doen.

ik heb mijn matrashoes ook al eens gewassen…

:thumbup: gegaan…

30 graden en daarna heerlijk op de lijn…

@fiep klophout wrote:

jeetje, sinds wanneer kan ik hier niet meer een ontzettend burgerlijke vraag neerzetten over het wassen van een matras zonder te worden bedolven onder berichten hier en pb’s over waarom mijn matras zo vies is???

:lol: wat zet je dat weer geweldig neer !

tja, waarom word je bed vies, ik weet niet hoe de andere mama's hier een kindje hebben verwekt :lol:

maarreje kan beter een molton hoes om je matras doen dan kan je die lekker wassen als hij smotsie is :thumbup:

(is goedbedoelde tip hoor, mijn matras word ook vies :thumbup:
maar misschien heb je hem er al om )

:lol: :lol: :lol: :lol:

ik zou het niet weten waarom je met zulke pb-tjes bedolven word…

:lol: :lol: :lol: :lol:

durf te wedden dat iedereen er last van heeft hoor :wink:

nou deze superhuisvrouw heeft net in een recordtijd de hoes erom heen gegooid! Ik weet niet waar de fabel vandaan komt dat dit een onmogelijk werkje is, maar ik vond het een peulenschilletje (en dat zonder hulp van een man of andere vlekkenmakers :stuck_out_tongue: )

Thanx Fiep, ik wist gewoon dat ik even moest wachten op jou.

Nu durf ik het ook 8)