Hallo,
voor onze oudste hebben we een junior bed uitgezocht :inlove:
nu nog een matras. ik zie behoorlijke prijsverschillen binnen en tussen bijvoorbeeld Prenatal en Ikea. waar moet je op letten bij de aanschaf van een kindermatras? en waar hebben jullie goede (of minder goede ervaringen) mee?
wij hebben de matras van prenatal… geen klagen… en wat het is de kinderen zijn nog vrij licht dus zakken ook niet zo door…
wij hebben iets van €100,- betaald voor de matras. als je wil kan ik wel kijken welk model.
bedankt voor je reactie!
Hub had het over een matras van 100 euro zonder binnenvering en een matras van 150 euro met binnenvering - beide Prenatal.
tja, die kids zijn inderdaad nog niet zo zwaar maar hij moet er wel een aantal jaar mee vooruit :think:
op de site van Ikea staan veel matrassen maar is me niet duidelijk wat nou de verschillen tussen al die modellen zijn…
Wij hebben ook een matras van zo’n 100,- zonder binnenvering. Ga er eigenlijk vanuit dat als je het matras regelmatig keert ( alle 4 de zijden gebruikend zeg maar, omdat ze nog op een rolletje slapen en dus niet hele matras benutten) het prima voldoet. Die 15 kg zal heus geen kuil veroorzaken
haha, nou 15 kilo halen we hier nog niet eens hoor
R. slaapt nu in het vikare bedje op een dun matrasje zonder binnenvering. Tegen die tijd dat het bed op 2mtr uit geklapt is dan doe ik er wel een goed stevig matras in (als hij dan geen ander bed wil)
hier dus de prenatal zonder vering… (en ook daar kunnen ze op springen… :roll: )