matras-tussen-ding

Ja hoe noem je dat?

Wij hebben een auping bed met verstelbare bodem en dus 2 losse matrassen



Nu weet ik dat er soort van rollen bestaan die je tussen de matrassen kan leggen, zodat je geen ruimte ertussen hebt…

Weet iemand wat ik bedoel?

En toevallig ook hoe het heet en waar ik het zou kunnen kopen?

Love :inlove: bridge…



Volgens mij kun je ze gewoon bij een beddenzaak kopen…

stelt niks voor, gewoon t koop bij Ikea, maar werkt niet als je niet beide tegelijk de matras versteld…

Ik weet wat je bedoeld, geen idee hoe het heet…het enige wat ik weet is dat ze regelmatig in de Kampioen van de ANWB staan tussen al die andere reclame… :think:

Misschien heeft de Wehkamp ze of zo?

Heb ze zelf niet aangeschaft omdat ik weet dat het hier geen zin heeft. Manlief weegt een keer zoveel als moi dus dat ding zal ongetwijfeld zo weer uit de naad ‘ploepen’ :angel:

echt? We hebben er al eens eerder naar gekeken bij een speciaalzaak, maar daar hadden ze het niet.

Toch nog maar eens kijken ergens anders…



Xander slaapt af en toe bij ons in bed vanaf een uur of 5 en dan is het wel fijn als het egaal is. Dan kan hij mooi in het midden en hoef ik niet meer met hem op 1 matras te liggen (lees: mama op de rand en Xander prinsheerlijk in het midden van mijn bed :mrgreen: )

vriendinnetje van mij had het er net over

zij hebben ook zo’n tussen ding

maar echt ideaal vond ze het niet liggen.

dus nu hadden ze ook nog maar een oplegmatras gehaald.

Oplegmatras is inderdaad prettiger.



Maar zoals Cell al schreef zijn beide opties niet handig met verstelbare matrassen. Of je moet even niet spelen met de knopjes :wink:

Bij een beddenzaak. Wij hebben hem daar ook gekocht. Het is wel wat hoger dan het matras, maar ligt best ok. Even wroeten om hem vast te krijgen, maar als ie ligt, dan blijft ie ook liggen. Ik vond hem alleen best duur. Wij zetten het hoofdeind nooit omhoog, dan is het ideaal. Anders is het wat lastiger.

@Mutti wrote:

Wij zetten het hoofdeind nooit omhoog, dan is het ideaal. Anders is het wat lastiger.




ja wij gebruiken dat ook niet… je wilt niet weten hoeveel geld het bed en speciaal de mogelijkheid om hem omhoog tedoen, ons heeft gekost…

en achter…

GEBRUIKEN WE HET NIET :wall: :wall: :wall:

@jet wrote:

@Mutti wrote:
Wij zetten het hoofdeind nooit omhoog, dan is het ideaal. Anders is het wat lastiger.




ja wij gebruiken dat ook niet… je wilt niet weten hoeveel geld het bed en speciaal de mogelijkheid om hem omhoog tedoen, ons heeft gekost…

en achter…

GEBRUIKEN WE HET NIET :wall: :wall: :wall:




Ik ook niet… :mrgreen: :wall:



(maar…mocht ik het nodig hebben…dan kan het wel… :thumbup: )

Love Bridge





Love Bridge. Als u op een 2-persoons bed met 2 matrassen slaapt, zult u zich vaak ergeren aan die gapende geul, die uw bed in tweeën snijdt. Met behulp van dit matrassenvulstuk werkt u die vervelende geul volledig weg. U zult niet eens merken waar de ene matras in de andere overgaat.



Het vulstuk is gemaakt van T-vormig comfortschuim H35 en is niet bekleed.



Afm.: ca. 180 cm lang, 17 cm breed en 6 cm hoog.



19.95 euro bij Neckermann

een auping? :shock: ik is zoooooooooooo jaloers…volgens mij als je een auping heb heb je helemaal geen zin meer om het bed uit te komen haha :dance:

Bij Ikea kosten ze iets van 7 euro dacht ik… idd een t vormig stuk schuim… ligt altijd in zo een witte grote mand bij de matrassen enzo.

Dingen liggen opgerold dus je kijkt er zo overheen.

Volgens mij heet het bij de Ikea een matras-wig :think:

het is een matras wig, wij hebben hem bij ikea gekocht, maar dat ding verschoof elke keer, dus nu gebruiken we hem niet meer… Het leek ons eerst ook wel handig, maar viel beetje tegen…

Wij hadden eerst ook die van de Ikea … die ging er steeds uit. Nu een veel duurder exemplaar :evil: … maar blijft tenminste wel op zijn plaats liggen.

hier ook ex gebruiker van 2 matrassen…wat een drama. Keidure matrassen, gat van hier tot tokio, geen wig die t op gevuld kreeg. Toen topmatras geprobeerd en nu weer lekker onder 1 heel matras

Ga naar de betere stoffeerders zaak, geef de juiste maten en wensen door en ze maken van een suprieure kwaliteit ‘schuim’ een wig die jullie matrassen opvult.



Met dank aan mn vader :thumbup: :mrgreen:

heb de mijne bij de leenbakker gekocht, iets van 15 euro geloof ik.

@manuela wrote:

Ga naar de betere stoffeerders zaak, geef de juiste maten en wensen door en ze maken van een suprieure kwaliteit ‘schuim’ een wig die jullie matrassen opvult.



Met dank aan mn vader :thumbup: :mrgreen:




Dat hebben wij dus ook gedaan … werkt super, maar blijf het wel errug duur vinden.