Maten vraag over wintermutsje

Ik heb een heel gave muts/ped gezien {online} nu kan ik iezen tussen 54 cm en 56 cm.

Weet iemand hoe ik dit vertaal naar kledingmaat of leeftijd?

Oh: Niels is bijna twee en draagt maat 92.

Dan moet je zijn hoofdomtrek even meten. Volgens mij gaat het daar over? :think:

Ik zou iig niet weten wat Mats met zijn maat 92 voor maat moet hebben. Dan zou ik echt even eerst de omtrek opnemen denk ik.

Ja dat denk ik ook, maar hij slaapt net en ik wil NU {!} bestellen! :mrgreen:

Hoe is het meid?

Zooooooooo herkenbaar! :lol: :doh: :wink:

Ja het gaat wel goed hoor! Aukje is alweer een half jaar vandaag :inlove:

En sinds ze 4 maanden is gaat het lekker met haar. De vreselijke huil-tijd is gelukkig zo goed als voorbij :dance:

En met jou/jullie?

Fijn te horen dat het goed gaat! Dat hakt er wel in he dat huilen…

Met ons gaat alles goed. Wat relatie problemen maar we gaan ons best doen eruit te komen. :?

@Jippo wrote:

Fijn te horen dat het goed gaat! Dat hakt er wel in he dat huilen…

Met ons gaat alles goed. Wat relatie problemen maar we gaan ons best doen eruit te komen. :?

Fijn dat het goed gaat met jou en Niels! Je moet maar weer eens wat foto’s komen showen :inlove:

Oei, dat is minder leuk nieuws :hug: Hopelijk komen jullie er samen uit :hug:

Doe ik! :-*

Ik weet niet of je hem inmiddels besteld hebt, maar je zou ook even kunnen mailen naar de online winkel en vragen hoe je die maat moet zien :wink: Ik heb van Jeep namelijk een muts maat 56 en die is echt veeeeeeeeel te groot, terwijl Valentijn van 54cm hoofdomtrek heeft, dus ik weet niet of die maten bij mutsen afgelezen kan worden in centimeters :think: Succes (met alles :-* )