Maten Barbara Farber + Cakewalk

Hoihoi

Ik wil wat bestellen van Barbara Farber en Cakewalk voor mijn dochter. NU had ik in de babymaten dus van maat 56-86 dat ik altijd een maat groter moest bestellen omdat het vrij klein viel.

Ze zit nu in maat 92, maar hoe vallen de 92+ maten van BF en Cakewalk?

Ben geneigd een maat groter te bestellen, maar straks valt het op maat en heeft ze dus nu niets aan de shirtjes die ik wil bestellen…

Wie heeft er ervarings-advies?

Mijn dank ik groot :-*

Ik heb laatst een badpakje van Cakewalk besteld en die zat goed. Ook nog een jurk van Barbara Farber gekocht en die valt volgens mij ook vrij normaal (beide maat 104), maar dochterlief wilde niet passen :roll: maar zo voor haar houdend dacht ik dat het wel goed zou zitten :slight_smile:

Ik heb laatst een jurkje gekocht van cakewalk maat 104. Die kan ze dus alleen aan zonder hemd want anders zit hij te strak. Het was een uitverkoopje en kon ik niet ruilen.

Mijn dochter is vrij slank, maar dit viel dus klein. De lengte was wel goed en had ook geen 110 moeten zijn.

Ik vind Barbara Farber weel groot/ruim vallen… Cakewalk eerder smal/klein…

Ok dan houd ik BF aan in maat 92 en cakewalk aan in maat 98.

Dank jullie wel, het zit de hele middag al in mijn winkelwagentje dan ga ik het nu bevestigen :wink:

Cakewalk valt idd klein

Heb bij ollie.wood een leuk rokje voor Mel gekocht maat 92 maar die is al bijna te klein :shock: