ik lees hier nogal wat negatieve dingen over deze test…ik heb er nog maar weinig ervaring mee…ik ben nu 4 dagen overtijd en heb er gisteren meegetest…heeft deze test een voorgedrukte lijn…volgens mij wel he?!
ik zie een licht lijntje niet rose…ik voel me wel zwanger…toch maar een clearblue kopen of heeft iemand wel goede ervaringen met deze test…wordt hij wel goed rose als hij positief is? alvast bedankt meiden.
helaas geen ervaringen ermee voor je… Wel DA eigenmerk en clearblue… Hoop voor je dat je wel zwanger bent!! :thumbup:
IK test altijd met clearblue digitaal. Daar staat duidelijk zwanger of niet
zwanger.
suc6
groet anita
Bedoel je matcare zwangerschapstest midstream ? Die heb ik toevallig van de week ook gebruikt
Ik denk dat je de negatieve berichten over Romed leest dat is namelijk een heel ander merk dan Matcare kom ik net achter
Hoi hoi
Ik vind de Matcare, net als de Romed ook niet goed.
Je kunt er niet van op aan.
De clearblue (en dan vooral de digi), Etos en Kruidvat testen vind ik wel goed.
Liefs Esther :**:
De Matcare zijn net zo betrouwbaar als de testen van de kruidvat …
Ik zag trouwens vanmorgen dat ze in het ziekenhuis hier dezelfde testen gebruiken . Dus ik neem aan dat ze dan betrouwbaar genoeg zijn
Klopt die testen gebruikt de huisarts ook gewoon, en zijn dus gewoon zeer betrouwbaar, en ook nog eens veel voordeliger. Ik heb ze nu ook weer online besteld, net zoals de vorige keer!
Ook ik heb Matcare testen gebruikt en die hebben geen voorbedrukt streepje. Heb namelijk de eerste twee maanden (kon me niet inhouden :lol: ) getest en was toen niet zwanger, test gaf ook niets aan. Vierde ronde was ik wel zwanger, testte twee dagen voor mijn NOD en had een heeeeeeel licht streepje (nauwelijks zichtbaar) en op mijn NOD een veel duidelijker streepje. Positieve ervaring met deze testen dus, zou ze volgende keer weer gebruiken!
Ik heb al 4 keer getest met Matcare, in verschillende maanden en 2 keer kreeg ik een soort schaduwlijntje/voorgedrukt lijntje. Het was grijzig en was ook dunner dan de controlestreep. Ze zijn goedkoop, maar ze hebben me toch al heel wat verwarring gebracht ook :?
Ik zou gewoon nog eens met een kruidvattest of zo testen! Succes
Sandra
Matcare is een goede test, die heb ik ook gebruikt. Geen lijntjes als je niet zwanger bent, ook geen voorgedrukte!
Na-testen doe ik wel met een gewone CB.
Alleen maar goede ervaringen hier hoor met Matcare! Nooit “voorgedrukte” lijntjes o.i.d. gezien