matcare testen

Hallo,

Zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar wie heeft er ervaring met Matcare testen?

Tegenwoordig heb je ook die ultra testen, die 6 dagen voor je nod kan doen. CE gekeurd en voor ruim 99% betrouwbaar.

Graag zie ik jullie ervaringen!

Groetjes van Janine

Ik heb laatst een stel matcare testen besteld en gebruikt, maar nog geen positieve test gehad… Maar de meningen zijn erover verdeeld, dat weet ik wel…

Ik vind het geen fijne testen, en bij mij hielp het ook niet om een aantal dagen voor NOD te testen maar dat zal met elke test bij iedereen wel verschillend zijn.

Ik heb namelijk een keer gehad ( waarschijnlijk is de test te nat geweest ) dat ik een positieve uitslag had, stonden duidelijk 2 streepjes, op de foto gezet en al en 5 minuten later was de streep weg :? en dus ook niet zwanger. Sindsdien ze dus niet meer gebruikt.

Ik vond ze ook niet prettig. Had een heel pakket besteld, maar er was er niet 1 die vroeg positief aangaf (terwijl ik wel zwanger was).

Hier wel positieve ervaringen.

Heb nu 2 dagen voor mijn NOD een positieve Ultra test en zelfs een licht positieve gewone matcare gedaan.

Heb wel de midstream gedaan, heb ook wel eens van die dipsticks en van die pipet-gevallen gehad, maar dat vind ik gehannes.

De Midstream doe ik trouwens wel met opgevangen ochtendurine.

Ik heb eens metcare ovulatietesten gebruikt, ik vond ze super onduidelijk! Ze zijn ook niet bepaald gemakkelijk in het gebruik.

Voor mij voortaan alleen nog maar clearblue!

Hier ook slechte ervaring. Ik heb ooit getest en positief gezien en toch later ongesteld geworden. Geen leuke ervaring kan ik je wel vertellen.

De test die ik de afgelopen keer gebruikt heb was er een van *****.nl. Die gaf me al vroeg een duidelijke streep en dat klopte als een bus!

Edit beheer; commerciele link verwijderd.

Musje is dat dan een slechte ervaring mbt de testen? Ze kunnen gelijk hebben gehad dat je zwanger was maar dat het al snel mis is gegaan.

Persoonlijk denk ik dat alle testen ‘persoonlijk’ zijn. Net zoals ieder lichaam anders is, zo werken testen ook bij mensen anders.

Heel erg veel succes deze ronde Janine!! En iig al gefeli met je ei :wink: :mrgreen:

Thanks!! Jij nog 2 dagen en dan de 12 weken!! Super!!!

Ik heb ook sinds kort de matcare testen. De ovulatietesten en zw.testen. Ik vind ze super!!

Ik had de ultratesten gekocht. 3 dagen voor me nod en geen tweede lijn te bekennen, pas toen ik hem helemaal open had gemaakt, zag ik een heeeeeeeeeeeel vaag lijntje. De volgende dag, persona ovutest en digitale gedaan en die gaf gelijk zwanger aan. Dus voor mij geen ultratesten meer.

@Rhiannon wrote:

Musje is dat dan een slechte ervaring mbt de testen? Ze kunnen gelijk hebben gehad dat je zwanger was maar dat het al snel mis is gegaan.

Persoonlijk denk ik dat alle testen ‘persoonlijk’ zijn. Net zoals ieder lichaam anders is, zo werken testen ook bij mensen anders.

Heel erg veel succes deze ronde Janine!! En iig al gefeli met je ei :wink: :mrgreen:

Nou, het was pas 4 dagen na mijn eisprong… Het was echt onmogelijk om zwanger te zijn…

Matcare is toch een fijn en betrouwbaar merk. zijn jullie misschien in de war met de mega-onbetrouwbare RoMed testen.

Bij alle 3 mijn zwangerschappen heb ik met MatCare getest en niets dan lof erover. De ovutests vond ik ook hartstikke fijn in gebruik.

Ik ben ook alleen maar positief over de matcare testen, zowel ovulatie als zwangerschapstesten werkten hier prima!

Succes

Ik denk dat ze bij de 1 beter werken dan bij de ander, gezien de verschillen hier in ervaring.

Zelf heb ik zeker weten geen Romed testen gebruikt. Maar ik vind Matcare niet duidelijk genoeg (ovulatietest met name).

Matcare cassette testen zijn ideaal!!!

Ik heb er 9 gebruikt, 7 negatief, was ook niet zwanger.

2x positief en was zeker wel zwanger, getest 4 dagen voor nod en 1 dag voor nod.

Ik zweer echt bij die testen en vele vriendinnen met mij :mrgreen: