Hoi,
Er is vanaf 9 juni een test ingesteld dat je een bieden prijs vanaf in kan vullen, maar bij mij wordt dit dus niet zichtbaar :think: hebben jullie hier ook last van ?
gr melanie
Opgelost , het staan nu onderaan waar je je bod kan invoeren
@melanie wrote:
Opgelost , het staan nu onderaan waar je je bod kan invoeren![]()
Ik ben aan het zoeken, maar ik zie het nergens staan :S
Ik dus ook niet, terwijl ik er wel wat op heb staan, bieden vanaf, en iedereen er onder gaat bieden, terwijl ik heb ingesteld vanaf…
Hoi,
zolang jij ingelogd staat zie je hetzelf niet log maar eens uit en kijk dan bij je advertentie, dan zie je het onderaan je bieden balkje staan
het is erg moeilijk te zien, ik denk dat veel mensen er geen erg in hebben en er daarom toch onder gaan bieden.
dus, de vorige keer stondt het bovenaan in dat vakje was wel overzichtelijker .
t, is nu niet praktisch!
gr melanie
Het schijnt niet bij ieder onderwerp te zitten.
Ik vind het wel handig. Dan hoef je al die onzin biedingen ook niet weg te gooien.
Hoi,
Ze kunnen er gewoon nog steeds onderbieden hoor :?
@melanie wrote:
Hoi,
Ze kunnen er gewoon nog steeds onderbieden hoor :?
Nou ja wat heeft het voor nut dan…
Ja dat vroeg ik mij dus ook al af dan kun je netzo goed bieden vanaf IN je advertentie zetten :think:
Even een tipsie… Onderzoek heeft uitgewezen dat het vermelden van ‘bieden vanaf’ of ‘onzinbiedingen worden verwijderd’ mensen tegenhoud om te bieden. Als er op een advertentie is geboden, ookal is het een onzinbod, dan nodigt dat uit om een bod te doen!!
@Pinkie wrote:
Even een tipsie… Onderzoek heeft uitgewezen dat het vermelden van ‘bieden vanaf’ of ‘onzinbiedingen worden verwijderd’ mensen tegenhoud om te bieden. Als er op een advertentie is geboden, ookal is het een onzinbod, dan nodigt dat uit om een bod te doen!!
Ik heb het nu toch maar gedaan biden vanaf, en nu al enkele biedingen ontvangen, bij mij is het dus ook het bieden vanaf bedrag bieden = verkocht

mensen zien toch wat je ervoor wil hebben is overzichtelijker, vaste prijs, kunnen mensen niet bieden en dat vinden mensen toch leuk op de een of andere manier :think: