Marco Borsato

Iemand al geweest zaterdag of gisteren? Wij gaan vanavond, ben heeeeel benieuwd hoe het is. Hij kreeg wel goede recensies volgens mijn vader. Ik ben in 2002 ook geweest, zwanger en wel van Indy. We stonden toen heeeeeeeeeelemaal vooraan in de Kuip, dat was zó cool :mrgreen:

Ik ben geweest zaterdag. En ik vond het een mooi concert, maar niet zo mooi als in De Kuip… minder spectaculair ook, ofzo… :roll:



Anyway, veel plezier! :slight_smile:

ik ga ook vanavond!! ZIn in!!

Ik ben gister geweest. :mrgreen:



Vond het weer een erg leuk concert! :dance:



Maar idd wel minder als zn vorige. Dit was voor mij al nr 4. ben eerder in de kuip geweest, wit licht en marco en friends, maar vind dit wel de minst spectaculaire. Maar 't is altijd gezellig en feest! Vond trouwens 't geluid ook niet heel erg best :shifty:



Heel veel plezier voor degene die nog gaan!! :smiley:

Ik vanavond!

ben gisteren, geweest, vond het echt heel gaaf!!!

Ben net weer thuis en vond hem goed!

Minder spectacel dan andere keren maar ga ook voor z’n muziek en vond dat ie daar iets leuks van maakte…

Maar zal es gaan slapen.

Altijd fijn zon lange terugreis naar huis…

Maar november is ie dichterbij :mrgreen:

was super gisteren. beetje jammer dat ik nu vroege dienst heb dus heel kort nachtje. Maar echt genoten gisteren!

Wij zijn zaterdag geweest, was echt super!

ik ben gisteren geweest, helemaal super!!!

ennnnn ikheb net een tentje gewonnen, mag vanaaf in het gelredome slapen en morgen weer!!!



ooooh ik ben helemaal hyper en blij!

zoooo Marijke, dat doe je goed!!!



wij hebben kaarten voor November!!

nu alweer zin in!!



Liefs

Ik ben ook gister geweest… helemaal super…

en er is een nieuwe fan bij:D



hihi leuk!! :smiley:

R.oan :inlove: , wat lief :smiley:



Ik ben dinsdag geweest en voor het eerst tribune ipv Golden Circle, maar het was weer zo onwijs gaaf :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: .



In november ben ik er ook weer bij :dance: en idd lekker dichtbij dan :smiley: .



Marijke, hoe was het, leuk sfeertje zeker :smiley: edit: lees net dat je er vannacht gaat slapen, heeeeel veel plezier :thumbup:

Ik ben ook afgelopen woensdag geweest!!!

Het was gewoon weer super zoals gewoonlijk!!!



De kaarten voor in november in Den Haag heb ik gister ook besteld!!!



Ik was lekker op tijd thuis trouwens :D:D 23.30 stapte mn moeder en ik bij mij binnen :smiley: Ideaal zo dichtbij :D:D:D

het slapen was geweldig!! al kwam er niet veel van slapen terecht.

vanaaf weer een concert was ook super!!!



nou bijslapen!!