dat meen je niet…Dat leek me nu juist zo mooi
Nou het was maar heel kort hoor
Er komt vast wel een andere leuke artiest!
Edwin Evers is trouwens ook HEEL ERG GAAF! Hij kan best goed zingen!
Ja jeroen heb ik ook al eerder live meegemaakt, die doet het idd ook erg leuk en overweldigend enthousiast.
Dus dat word ook mooi.
Ow jammer dat guus niet komt vanavond vond ik toch ook wel erg mooi gisteravond
haaaaaaaaaaai,
wat leuk dat iedereen zo genoten heeft. Ik ook!!!
Ik stond naast jan smit, hij zag er niet bepaald ziek uit of zo. Hij was wel gelijk na zijn optreden weg
Guus komt vanavond niet. Toen iedereen weg was en het stadion dus leeg was, ging hij soundchecken en zijn bijdrage voor vanavond opnemen…meiden echt…ik heb staan zwijmelen wat een hemelse stem heeft hij. Dus die krijgen jullie vanavond te horen.
Voor degene die in de bak staan. Het is bloedheet!! en het is echt heel druk, drukker dan normaal. Wij hebben het gister heel druk gehad met onwelwordingen tgv de hitte. Goed eten en drinken dus.
Ohh en dat edwin ever zo goed was, stond echt met mijn mond vol tanden. Zingen dat hij kan he!!
en van velzen wat een entertainer, niet normaal!!!
ik zou vanavond wel weer willlen, maar helaas!
wauw jennifer, gaaaf zeg …
MIjn zus is onwel geworden en heeft het laatste half uur gemist van marco… eeft bij de ehbo gelegen en daarna ng even een hoi kunnen zeggen tegen leontine en haar kindjes…
Byzonder dat mee te maken , maar ze was wel even van slag door het missen van het concert deels… en met name marco.
lag ze niet nij mij, wat ik had jouw wel herkend
ik was er niet bij , ik stond met Nicje ( van kok ) in de zaal elders…
pas toen concert is afgelopen zag ik oproep gemist en sms dat zwager schreef zit in ehbo …
Ze stond bij de trap van podium ( waar marco b regelmatig even bij naar boven liep ) De ehbo past dus helemaal links van het podium…
( begreep ik van haar )
was door een mannetje van beveiliging/ ehbo na 2e keer flauwvallen bij de 538 balie weggetild…
:roll: :?
ja dat is de centrale post, dat klopt
hello! Live from gelredome! We zijn via een rode loper gelredome ingeloodst. Toen een korte meet and greet en toen naar vlak bij het podium geloodst. Daar staan we nu naar rik en niels te luisteren. Heb er zin in!!!
wauw marion tof he?
heeel veeeel plezier !
Oh heeeeeeeeel erg veel plezier, wij vonden het helemaal geweldig!!
Ik heb zo hard met alle nummers meegeschreeuwd, dat ik geen stem meer heb… :mrgreen: (echt, ik krijg er geen klank meer uit inmiddels :lol: )
Ik ga eerst even eten, dan zal ik eens kijken of de foto’s de moeite waard zijn
De filmpjes en foto’s vallen wat tegen, geluid van filmpjes is best aardig, maar beeld is niet zo goed. Het is wel een leuke herinnering, want ik ben dan toch weer even daar :inlove:
Roel was meer dan geweldig, wat een heerlijke stem heeft die man :thumbup: Heb van iedereen meer dan 100% genoten gisteren.
Zie net dat Frank Boeijen komt ipv Jan
het was super! Nu op naar de limo en naar huis!
hij is leuk geworden die foto nicje,
was leuk hé samen ?
het was echt onwijs mooi… helaas na afloop belde mijn moeder dat mijn oma is overleden. dat druk t er dan wel weer een stempel op
och gosj oes dat is wel heel triest ja,
gecondoleerd mop , sterkte :-* :hug:
Wij hebben ook genoten gisteren…t was een mooi concert!
Oessie, gecondoleerd met je oma :hug:
ook wij hebben genoten. Normaal staan we vooraan, en nou zaten we…
Volgende keer gaan we weer staan!!
Maar wat een geweldige avond was het.
Er werden idd veel mensen afgevoerd naar de EHBO maar dat is eigenlijk altijd zo.
Altijd van die slimmerds die niet eten en drinken, wel vroeg voor de deur zitten enz enz. En helaas de pechvogels die gewoon onderuit gaan…
Oessie gecondoleerd en veel sterkte
Het was echt SUPER!!!
We hebben genoten.
We stonden ongeveer 10 meter van Leontien en de kids af.
Erg leuk om te zien hoe zij ook genoten
@marijke79 wrote:
ook wij hebben genoten. Normaal staan we vooraan, en nou zaten we…
Volgende keer gaan we weer staan!!
Maar wat een geweldige avond was het.
Er werden idd veel mensen afgevoerd naar de EHBO maar dat is eigenlijk altijd zo.
Altijd van die slimmerds die niet eten en drinken, wel vroeg voor de deur zitten enz enz. En helaas de pechvogels die gewoon onderuit gaan…
sorry wat een veroodeling ! Dit is echt niet altijd zo !!!
( zelf meegemaakt? ofzo ?)
MIjn zus is tot 2 x toe onderuit gegaan… zei die man ook och mevrouw weinig gegeten en gedronken ?
Mijn zus heeft normaal gedronken en had 6 boterhammen op, zat ook niet lang voor de deur buiten !
man veroordeel toch niet…
is ook warmte drukte zwijmelflauwte… enz…
En was geen pretje voor haar, ze heeft ( hebben ) daardoor bijna 3 kwartier gemist,…