Marco Borsato ~ Het was geweldig!!!

haah nu ik ben al weer op, korte nacht slaap gehad . Maar t was et waard allemaal haha

Voor vanavodn ierdereen veel fun gwenst ,

geen idee of zelde artiesten allemaal komen maar t zal echt zeker ook leuk worden ingevuld :thumbup:

Leuk om te lezen dat jullie het leuk vonden…wij mogen vanavond!

Stonden jullie bij het stadion geparkeerd? Dat wil ik ook proberen maar ben bang dan terug in een lange file te komen staan…

jaaaaaa vanavond mogen wij!!!

maar dat het een geweldige avond gaat worden staat vast!!

Ik kan alleen maar zeggen WAUW! Wat gaaf zeg!

Wat een show!

Ik zou vanavond zo weer gaan! Te gek hoor!

Genieten meiden!

krijg er helemaal zin in :dance:

@Edanjelan wrote:

Leuk om te lezen dat jullie het leuk vonden…wij mogen vanavond!

Stonden jullie bij het stadion geparkeerd? Dat wil ik ook proberen maar ben bang dan terug in een lange file te komen staan…

wij stonden in een parkeergarage, gratis toegang en 10 minuutjes lopen van gelredome,

Dus niet betaald, en dichtbij in garage.

Staat wel aangegeven , lekker doen veel ruimte dus wil prima :thumbup:

@knollie1 wrote:

LEUK

Wij gaan morgen.

Gaan tegen 15.00 weg en eten dan ergens onderweg.

We zetten de auto verder weg en gaan met de pendelbus.

wij zijn vanuit Appingedam ( dichtbij delfzijl) om 15.15 uur vertrokken en waren er om half 7 , inclusief 3 x stop om te plassen en om te parkeren en 10 minuten te lopen naar gelredome, we hadden weinig files, dus kondern zo goed als doorrijden :thumbup:

Willen jullie wat foto’s zien van gisteren avond? Ik zat wel ver weg, maar er zitten wat leuken tussen!

Oh enne wij waren er al rond 15.00 uur (Vanuit Groningen), hebben de bus naar de stad genomen en lekker een pizza gescoord bij Pinoccio! Jamm!

Toen met de bus weer terug en zijn we gaan zitten (Recht tegenover het podium!) en tond 23.45 was het afgelopen en zijn we naar de parking gelopen (stonden op Gelredome zelf). Wij waren rond 0.43 weer in Groningen! Super! En dat zonder te hard rijden…

@Isabel Sofie wrote:

Willen jullie wat foto’s zien van gisteren avond? Ik zat wel ver weg, maar er zitten wat leuken tussen!

Duh…

:wink:

Marco

Marco en Band

Van Velzen (wat is die man goed!)

Alain Clark en Vader (Wauw… :cry: )

Guus en Marco met Dochters… Mijn liedje… :mrgreen:

http://www.nu.nl/achterklap/2106245/marco-borsato-staat-nog-fier-overeind.html

NIeuwsitem van gisteren op NU.nl …

Hgey mooie fotos , t was echt geweldig hé ?

Ik vond ze allemaal goed enmoe en enthousiast.

De enige die ik zelf : niet leuk vind is trijntje :sick: maar dat is persoonlijk, ze stond er wel met de rest en vol overgave is er een fantastisch concert gegeven waar je u tegen zegt

Nou dat 2e nummer van haar was niet eens te verstaan… Echt het hele publiek viel stil… Zo jammer!

Die Van Velzen kan echte shows geven… Dat was zo leuk! Bij Alain en zijn vader kwamen er wel even traantjes, zo gaaf!

Superfoto’s!

Enne, Bianca, ik ben ook geen Trijntje fan. Ik vind haar stem héél erg irriterend. Maar dat mag de pret niet drukken; ze stáát er wel!!!

komen de artiesten van gisteren vanavond ook?

Vanavond komt jeroen van de boom ok en alain clark meen ik niet

Jan smit zou komen maar ligt in het ziekenhuis :? :cry:

Jan Smit opgenomen in ziekenhuis van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smit ligt in het ziekenhuis. De Volendamse zanger trad dinsdagavond tijdens het Marco & Friends-concert op in het Gelredome in Arnhem en na afloop stroomde er bloed uit zijn oor.

Jan heeft al de hele week last van een oorontsteking. Volgeladen met pijnstillers klom hij dinsdag het podium op, omdat hij zijn goede vriend Marco niet in de steek wilde laten. Dit meldt RTL Boulevard. Na afloop ging het echter meteen mis. De zanger werd met ernstige hoofdpijn naar zijn huisarts gebracht en sinds vanmorgen ligt hij in het ziekenhuis.

Manager Jaap Buijs heeft laten weten dat Jan momenteel aan het infuus ligt en wordt onderzocht. De bacterie die de oorontsteking veroorzaakt, is op kweek gezet. "Jan is op zijn Hollands gezegd helemaal naar de kloten."

Wanneer de artiest het ziekenhuis mag verlaten, is nog onduidelijk. Zijn optredens zijn tot zondag afgelast.

Ik had bij de besteming van marco tranen… kan het niet laten , echt zon mooi nummmer, even als de rest.

Marion klopt ze stond er, en alleen dat bewijst gewoon vriendschapp… niet alles is dan naar je zin. Maar we heben genoten :thumbup:

Wat heftig zeg van Jan… Zo sneu…

Alain Clark was prachtig… Maar Jeroen is ook leuk hoor!

Guus is er trouwens ook niet vanavond…