Marco Borsato ~ Het was geweldig!!!

Ik heb 1 veldkaartje over voor Marco op di 20 okt.(ingang L)

Mag weg voor normale prijs van 55 euro.

Ben er zelf ook dus is ter plekke af te handelen,opsturen na betaling kan ook.

Heb kaartje net bij aangeboden neergezet !

Wie wil of weet nog iemand ?

Wij hebben vorig jaar geparkeerd in een straat heel dichtbij, maar weet nu dus ineens niet meer hoe die straat heet he.

Het was heel dichtbij dat winkelcentrumpje in de buurt, die straatnaam had ik in de tomtom gezet en toen bracht hij ons vlakbij een straat daar in de buurt was perfect ook met wegrijden geen file niks.

mocht je nog op de naam komen dan hoor ik het graag, zal ook zelf eens googlen…

@Jennifer77 wrote:

ja een klein beetje rood, dat klopt…maar dat wilde ik niet zeggen



Ik van de week. Ik sta met mijn collega in de bak te kletsen met hoofd beveiliging. Er was 's morgens al melding geweest dat dhr borsato zou komen, leuk dacht ik nog.

enfin ik sta te kletsen en zie al de hele tijd iemand tegenover mij staan, 1 meter hooguit 2 meter afstand. Na 5 min zie ik ineens dat het marco zelf is :oops: . Die man is klein joh…vandaar dat ik de link niet legde…wat een bak…



maar uh gaan jullie de 20ste of de 21ste?




:lol: :lol: , nou beter zo dan dat je hysterisch op hem af zou rennen toch :wink: :mrgreen: .



Wij gaan dinsdag de 20e, ik heb er echt zin in :smiley:



Groetjes Bianca

@marielle wrote:

Wij hebben vorig jaar geparkeerd in een straat heel dichtbij, maar weet nu dus ineens niet meer hoe die straat heet he.

Het was heel dichtbij dat winkelcentrumpje in de buurt, die straatnaam had ik in de tomtom gezet en toen bracht hij ons vlakbij een straat daar in de buurt was perfect ook met wegrijden geen file niks.




Hoe laat was jij er dan Jel? Ik heb dat ook wel gedaan maar dan ging ik 's middags al heen. Nu gaan we pas later heen dus minder kans dat daar dan plek is of niet?



Groetjes Bianca

@Nijmanb wrote:

@marielle wrote:
Wij hebben vorig jaar geparkeerd in een straat heel dichtbij, maar weet nu dus ineens niet meer hoe die straat heet he.

Het was heel dichtbij dat winkelcentrumpje in de buurt, die straatnaam had ik in de tomtom gezet en toen bracht hij ons vlakbij een straat daar in de buurt was perfect ook met wegrijden geen file niks.




Hoe laat was jij er dan Jel? Ik heb dat ook wel gedaan maar dan ging ik 's middags al heen. Nu gaan we pas later heen dus minder kans dat daar dan plek is of niet?



Groetjes Bianca




Ik was er s avonds om een uur of half zeven pas.

O oké dan is er dus nog hoop :wink: . Goed om te weten :thumbup:

wij zijn er dit jaar ook later hoor ,

nicje is er eerder dus als ik later ben zal ik bij haar gaan staan ,



hebben jullie er zin in ? hahah ikkûh wel :dance:

meiden rondom het gelrdome is plek zat om te parkeren, moet je wel 5 a 10 min lopen. Voor de niet zo goede wandelaars; parkeren bij arnhem centraal en dan de bus pakken. Stop je voor de deur.



ik moet de 20ste werken. Ik sta in het veld op zuid-oost, doorgang van veld naar de toiletten buiten. Klein blondje, groen medical hesje aan. Dus als je moet plassen… :wink:

Jennifer dank je wel 5 a 10 minuten moet nog wel lukken. Veel plezier dinsdag. Ik zit op de tribune dus zal je waarschijnlijk niet zien.



Groetjes Bianca

Jennifer, weet jij misschien welke gasten er op welke dag komen?

Bianca en ik zijn er dinsdag, we zullen eens kijken of we je zien :mrgreen:



Is er ook een dresscode?

@Nicje wrote:



Is er ook een dresscode?






JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Groot wit shirt met KOK er op :thumbup:





:lol: :lol:

:lol: :lol:

Welke maat heb je :angel:



btw ik ben nu ongesteld, dus met een beetje geluk ben ik er dinsdag weer vanaf :dance:

whahaha bianca… :mrgreen:

@bianca81 wrote:

@Nicje wrote:


Is er ook een dresscode?






JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Groot wit shirt met KOK er op :thumbup:





:lol: :lol:






:dance: :dance: :dance: :dance:



Je bent een lieverd Nicje, we gaan er een gezellige boel van maken hé?



Ik heb er zo veel zin in geniet volop nu al voorpret whaha



en als ik zie hoe druk jij het hebt :wink: jij ook al :dance: :dance:

Voor degenen die het willen weten, hier 2 Friends die beide dagen komen:



Roel van Velzen treedt op met John Ewbank



Tijdens Marco & Friends, volgende week dinsdag en woensdag in het Gelredome, zal Roel van Velzen samen met John Ewbank het podium op gaan. :dance: :dance:



Paul de Leeuw zal volgende week tijdens de Marco & Friends concerten de show openen met onder andere de nummers ‘Droomland’ en ‘Ik Heb Je Lief’



(op site van 100%NL)
Dus, dat weten we inmiddels.

Ben zo benieuwd wanneer Guus en Jan komen :stuck_out_tongue:

whahah Nicje ,



je hebt pb had het je net gezonden haha lachuh ,

Ja ik hoorde het al op de radio, kunt wel raden welke zender er hier dus dagelijks op staat.



:thumbup:

ali b komt ook zegt men

Wij zouden morgenavond een opname hebben van de show van Jan Smit, die hierdoor verschoven is naar vanavond. Alleen nu is hij ziek… :frowning:

Dat had ik ook ergens gehoord ja, dat hij ziek zou zijn.

Grote kans dat hij dan niet of woensdag pas komt… :think:



We zullen zien :wink:



Ali B ook ja? Mag van mij woensdag, samen met zijn neef :angel: