Marco Borsato ~ Het was geweldig!!!

hier ook :dance: :dance:

Had mijn brievenbus nog niet geleegd (het regende toen ik thuis kwam) maar ben toen ik las dat jullie ze binnen hadden meteen naar de brievenbus gelopen (in mijn huispak :lol: ).

Ik heb ze ook binnen! :mrgreen:

Nicje heb jij ze binnen ?

ik ga ook, maar sta backstage :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:

Jaaaa!!!

Ben net thuis en toen ik in de brievenbus keek, zag ik een envelop met een onbekende naam erop. Dacht eerst nog dat het misschien voor iemand anders uit de flat was, maar dacht even verder en jaaaaaaa :dance:

jaaaaaaaaa dan tref ik jou daar meis geweldig met vervoer zit ik niet meer, ik rij mee met zus en zwager , jahoeeee



dat word party-en swingen dansen mee bleren lachen gieren en brullen :mrgreen:



durf je het aan met mij ?





8) :angel:

Moet ik me schamen? :mrgreen:

Nee hoor, komt helemaal goed. Als we elkaar maar gevonden krijgen als we binnen zijn. Heb geloof ik een andere ingang dan jij… :think:

Zullen ze niet al te moeilijk over doen, wel?



Ik ben de middag vrij, dus ik zorg dat ik rond de opening van de deuren naar binnen kan. Ik hou wel een mooooooi plekkie vrij, zo ver mogelijk vooraan :mrgreen:

@Jennifer77 wrote:

ik ga ook, maar sta backstage :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:




Doe de groetjes aan me andere din daar

Enne… wie weet zwaaien we nog ff

owwww backstage ik wil ooooook

Waaaaaarom ga jij backstage??? :o

wrm heb jj andere ingang dan ik niicje?



ik zal anders kunnen bellen met gelderedome?



pb me anders jou nummer even door als je wilt ? van je kaart bedoel ik :thumbup:

Ik stuur je een pb :wink:

leuk al die pb s vanavond gezellig hahah



ja ontvvangen , ik laat het je weten hoe of wat ,

omdat ik werk tijdens de opbouw. Kom er net vandaan. Moet ik alvast wat verklappen :wink: ??

@Jennifer77 wrote:

omdat ik werk tijdens de opbouw. Kom er net vandaan. Moet ik alvast wat verklappen :wink: ??




Mm het podium is rood :think: :mrgreen: .



Enig idee trouwens waar je het beste kunt parkeren als je niet 's middags al heen kunt?



Via het gelredome krijg ik alleen maar te horen dat alles op de website staat, maar ik wil graag de zekerheid van een plekje dichtbij. Omdat lopen niet echt een hobby meer is :wink: , maar ook omdat ik mocht er iets gebeuren snel weg wil.



Groetjes Bianca

owwwwww leuk zeg

lijkt me wel geweldig hoor zoiets van dichtbij mee te maken , hah

Heb ook even vragen over parkeren.

2 jaar geleden stonden we bij de rijnhal, maar dat is voor mij best wel een pittig eindje lopen nog. Ik verwacht dat bij het Gelredome parkeren wel niet meer zal lukken rond 19:00u. Iemand ervaring met de optie buiten de stad parkeren en met georganiseerd busvervoer naar het stadion (staat ook als optie op de site…)?

ja een klein beetje rood, dat klopt…maar dat wilde ik niet zeggen



Ik van de week. Ik sta met mijn collega in de bak te kletsen met hoofd beveiliging. Er was 's morgens al melding geweest dat dhr borsato zou komen, leuk dacht ik nog.

enfin ik sta te kletsen en zie al de hele tijd iemand tegenover mij staan, 1 meter hooguit 2 meter afstand. Na 5 min zie ik ineens dat het marco zelf is :oops: . Die man is klein joh…vandaar dat ik de link niet legde…wat een bak…



maar uh gaan jullie de 20ste of de 21ste?

ik kan ook niet eerder dan 19 uur er zijn, dan word parkeren dus een probleem begrijp ik :think:

whahaha Jen lekkere actie!



Maar hij is idd klein, en maar gewoon mens (en aardig joh… zou verboden moeten worden :mrgreen: ).

Als we soms op fanclubdag bezig zijn met werkzaamgheden wandelt ie ook zo vijf keer voorbij zonder dat je HET merkt haha, maar lekker toch dat het zo normaal kan!



veel plezier met je werkzaamheden daar enne… Ikke zit de 21e met mijn dikke buik te genieten!