mannenuitje

mijn vader organiseert een uitje voor ooms, neven en aangetrouwde neven. Er zitten er een paar bij die nogal veeleisend zijn. Zo gaat er eentje niet mee als ze naar een bier brouwerij gaan. En een ander gaat alleen mee als iedereen mee gaat.

Maar wat is nu leuk om te doen voor die mannen een hele dag. Het liefst iets in brabant, want de helft komt uit limburg en de rest uit de randstad.[/list]

Houden ze van actie?

Paintballen?

Ze houden niet echt van actie denk ik. Daarbij heb ik een oom met een kunstbeen en zijn andere been heeft een versleten knie. Dus dat kan hij denk ik niet.

ik denk dat je nooit iedereen tevreden kan maken met wat je verzint. Ik denk alleen zelf altijd als: het is gezellig dat we iets gezamenlijks gaan doen. Wat te doen, maakt dan niet zoveel uit.

Wat dacht je van Karten?

groetjes Suzanne

Slipcursus, indoorskieen, bowlen, tochtje met een boot, kookworkshop?

In Rotterdam heb je diverse wandelingen met GPS, van gewoon wandelen tot een moordspel. Erg leuk om te doen.

@DKAn wrote:

In Rotterdam heb je diverse wandelingen met GPS, van gewoon wandelen tot een moordspel. Erg leuk om te doen.

Is in veel meer steden wel te doen.

Bezig zonder TE actief te hoeven zijn, ook tijd om met elkaar bij te kletsen onderweg etc etc.

Bierbrouwerij zou ik zelf ook niet zo snel voor kiezen, alcohol is nu eenmaal niet iedereen van… (ooit met werk van man een wijnproeverij gehad… ja leuk als je helemaal niks met wijn/drank/alcohol hebt).

Kookworkshop

Iets creatiefs, zoals beeldhouw-workshop of schilderen.

Hier gaat een groep mannen vissen bij een speciale vijver met iets voor groepen geregeld en daarna meestal een hapje eten samen …

Een tochtje met de segway?

Museum?

En verder als ze niet van actie houden, dan is samen wat drinken en een hapje eten toch ook gezellig (hoeft niet meteen en complete dag te zijn toch?)

• workshop vis roken
  • technische rondleiding op een schip
  • stripclub (WHAAAHAHAHAHA…)

@mamaMarije wrote:

@DKAn wrote:

Is in veel meer steden wel te doen.

Bezig zonder TE actief te hoeven zijn, ook tijd om met elkaar bij te kletsen onderweg etc etc.

Bierbrouwerij zou ik zelf ook niet zo snel voor kiezen, alcohol is nu eenmaal niet iedereen van… (ooit met werk van man een wijnproeverij gehad… ja leuk als je helemaal niks met wijn/drank/alcohol hebt).

Je hoeft het toch niet te drinken? De manier waarop bier en wijn gemaakt wordt is op zich al interessant om te zien, lijkt me.

Maar als het zo expliciet wordt aangegeven dat diegene het niet wil, dan houdt het op.

Maar zijn die mannen zelf niet zo creatief om iets te verzinnen?

ijskarten :mrgreen: