Mannenschoenen

We praten over kinderschoenen, hakjes voor meisjes van 3, schoenen van Madre voor Ruud en over hoge hakken… Maar wat is nu een mooie (sexy) schoen voor een man?



Zelf vind ik het mooi als mijn man zijn Prada laarzen aan heeft met afgesleten neuzen. Wie weet lukt het me om nog naar boven te gaan om een foto te maken :lol:



Van mannen met gympen (en witte sokken :roll: ) of instappers ala het sokken topic van ruud krijg ik geen fijn gevoel :mrgreen:



Wat vinden jullie? Ook leuk met plaatjes :smiley:

Hmm moeilijke… ik koppel schoenen bij mannen geloof ik niet met een sexy gevoel :think: niet zoals ik me kan voorstellen dat mannen dat wél hebben met vrouwen benen/voeten in een mooi stel schoenen…

schoenen bij mannen, kan leuk staan en de ene beter dan de andere maar sexy, nee daar heb je dan die hele mooie verzorgde vrouwen voet voor nodig in dat mooie elegante schoentje 8)



Mannen gewoon mooie verzorgde schoenen, en juiste sokken :thumbup:

Nou ik vind dat bij bepaalde mannenschoenen wel. Ik hou van die stoere halfhoge schoenen met veter. Zoals je de nette herenschoen hebt die onder een kostuum hoort, maar dan halfhoog, net tot over de enkel. En dan met een mooie strak om de billen jeans. :mrgreen:



Of mooie beachboys met kortebroek en daaronder all-stars

de schoenen die ik van mijn lief het mooiste vind zijn zijn motorlaarzen. Maar dan wel als ie zijn stoere zwarte motor pak ook aan heeft.



Verder heeft hij een aantal hele mooie nette half hoge schoenen die mooi bij zijn kleding keuze staan.



x

Gaastra sneakers voor vrije tijd, gewone sportieve bruine en witte in de zomer.

Voor Net, mooie bruine van Bommels, goed model, liefst een licht gesleten look.



Kleden kan mijn Ruud zich niet, maar schoenen doet hij heel oke :thumbup:

Mijn man heeft verschillende schoenen.

Vind het leukste: zijn trouwschoenen (doet ie heel sporadisch aan) en dan de Dr. Marten’s.

Verder heeft ie van die (slappe) gympen en z’n werkschoenen natuurlijk.

@natasja wrote:

Nou ik vind dat bij bepaalde mannenschoenen wel. Ik hou van die stoere halfhoge schoenen met veter. Zoals je de nette herenschoen hebt die onder een kostuum hoort, maar dan halfhoog, net tot over de enkel. En dan met een mooie strak om de billen jeans. :mrgreen:




Idem

H. koopt eens in de drie jaar een paar van Bommels, loopt daar dus 3 jaar op, poetst ze, laat ze af en toe verzolen en ze zijn echt ALTIJD mooi.

Hij snapt ook niet dat ik niet 3 jaar met mijn laarzen/schoenen/pumps/uggs kan doen :shifty: :angel:

Hier ook een van Bommel man… soms ook de jongere Florisjes… :inlove:

Berkelmans, Greve … Italiaanse merken allemaal mooi maar om ze nou sexy te noemen?

volgens mij is het vooral belangrijk dat je schoenen goed blijft verzorgen…

Afgetrapt vind ik niks :silenced:

Ik heb een hele andee smaak van mannenschoenen als mijn man…

Ik vind die half hoge schoenen met veter of halve laarsjes super voor een man maar mijn man dus niet…ik krijg hem er niet in…

Hij loopt op sportieve schoenen…niet echt gympen maar toch sportief…enwel met de juiste sokken gelukkig…haha…

Hier ook alleen Bommels, Bommels en nog eens Bommels. Zelfs Floris vindt hij al TE… :wink:



Schoenen moeten passen bij de man die ze draagt. Bij sommige jongesmannen vind ik All Stars te gek, bij andere mannen weer kakkie instappers, van die bordeaxrode (heeft SV altijd aan :mrgreen: :inlove: )



Wat een man naar mijn mening noooooit moet dragen is een sneaker, ik vind dit voor boven de 25 niet meer mooi.



Ik heb een neef die altijd lekker bruin is, beetje stevig, groot, en hij heeft van die afgesleten motorlaarzen. Zooooo sexy :inlove:



Dus, lang verhaal samengevat: een man moet datgene dragen wat bij hem past, maar liever geen sneaker, en GEEN BLOTE VOETEN :sick: :sick: In onze vriendenkring hebben we mannen met van die suede instappers. En dan een korte broek erboven,blote voeten, polo of overhemd, zonnebril…en zeilen maar.

braaaaaaaaaaaaak.

Ik ben dus ook geen zomermens als het om mannenbenen gaat :mrgreen:

@lydia wrote:

volgens mij is het vooral belangrijk dat je schoenen goed blijft verzorgen…

Afgetrapt vind ik niks :silenced:




eens. hoewel sommige mannen weer sexy zijn met versleten schoenen :inlove:

schoenen van mannen, word je daar ook van geacht een mening over te hebben???

een mening?



Nee. Maar een voorkeur mag wel dacht ik zo :wink:



Enne geen mening is ook een mening :mrgreen:

Tja…sexy en maatje 49/50 :shifty:





need I say more ? :mrgreen:

Ik vind dat je door een mannenschoen heel veel kunt weten over de man die ze draagt.



Het hoeft niets met sexy te maken te hebben. Daarom had ik eht ook tussen haakjes gezet :slight_smile:



Zo vind ik mooie puntlaarzen en dan het liefst van slanggeleer heel mooi. Dat mag onder een spijkerbroek maar ook onder een nettere broek. Als Benny een man ziet met zulke laarzen aan dan meldt hij het altijd even aan me :lol: Zelf is hij er niet het type voor maar gelukkig wel halfhoge laarzen enzo. :inlove: