mannendag

Tigo heeft vandaag nog een extra dagje mei-vakantie ivm met een studiedag op school. Mijn vriend heeft vandaag ook vrij dus die 2 hebben een mannendag vandaag :slight_smile:

Krijg ik net een SMS dat ze onderweg zijn naar sealife in scheveningen…





Nee hoor, ik ben helemaal niet jaloers…

Nee hoor ik vindt het helemaal niet erg dat ik hier op kantoor zit achter glas en naar de blauwe lucht zit te staren.

Ik wil helemaaaaaal niet naar scheveningen



:liar: :liar: :liar:

Aaaaah zielig voor jou maar wel leuk voor je twee mannen 8) :hug:

Aaah! Jij achter glas, en hun gezellig naar scheveningen! :hug: :hug:



Maar wel leuk dat ze er een heuse mannendag van maken!



:hug:

Aargh, das minder leuk maar voorhen wel :slight_smile:

Nou hard werken is je dagf zo voorbij :wink: Ik zeg maarniet wat ik ga doen vandaag :wink:

Ik vind het altijd vreselijk om te moeten werken na zo’n heerlijk weekend van 4 dagen (ik werk er maar drie dus heb eigenlijk helemaal geen recht om te klagen ;-))

Het is zulk lekker weer, heb 3 dagen mijn flatje verlaten en moet dan een stap of 20 te zetten, gooi mijn handoek neer, laad tigo zijn bal, zijn zwemspullen uit. Ik kan een lekker een boekje lezen in het zonnetje en tigo vermaakt zich op het voetbalveld of in het pierenbadje wat gewoon allemaal naast mijn flatje ligt. Tussendoor wandel ik ff naar boven voor een ijsje oid… zucht… het was zo’n lekker weekend.

En dan moet ik altijd flink afkicken als de werkweek weer begint… :smiley:



Maar ik vind het vooral ook erg leuk dat die mannen er met zn 2tjes op uit gaan. Die maken er samen een heel gezellige dag van zo op tigo zijn laatste vakantiedag.

Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit

:smiley:



Ennne veertje, nu ben ik nieuwschierig, wat ga jij doen vandaag??? :smiley:

@Frank@ wrote:

Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit


Gezellig :mrgreen: Wie trouwt er? Ik heb ook een bruiloft van een "medekokker" namlelijk :wink:

@Frank@ wrote:

Ik vind het altijd vreselijk om te moeten werken na zo’n heerlijk weekend van 4 dagen (ik werk er maar drie dus heb eigenlijk helemaal geen recht om te klagen ;-))

Het is zulk lekker weer, heb 3 dagen mijn flatje verlaten en moet dan een stap of 20 te zetten, gooi mijn handoek neer, laad tigo zijn bal, zijn zwemspullen uit. Ik kan een lekker een boekje lezen in het zonnetje en tigo vermaakt zich op het voetbalveld of in het pierenbadje wat gewoon allemaal naast mijn flatje ligt. Tussendoor wandel ik ff naar boven voor een ijsje oid… zucht… het was zo’n lekker weekend.

En dan moet ik altijd flink afkicken als de werkweek weer begint… :smiley:



Maar ik vind het vooral ook erg leuk dat die mannen er met zn 2tjes op uit gaan. Die maken er samen een heel gezellige dag van zo op tigo zijn laatste vakantiedag.

Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit

:smiley:



Ennne veertje, nu ben ik nieuwschierig, wat ga jij doen vandaag??? :smiley:




Hihi :smiley: Planning was strand schevingen, maar wordt zoetermeer Noord A!

Heerlijk spelen met Luukje :slight_smile: en als meezit even wat kiekjes maken!

Wordt hij pas laat wakker wordt het lekker de polder in op de fiets maar dat hangt van Meneer zijn slaap af hij slaapt inmiddels al weer ruim 2 uur … En wie is de gelukkige bruid???

:hug: :-*

@pientje wrote:

@Frank@ wrote:
Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit


Gezellig :mrgreen: Wie trouwt er? Ik heb ook een bruiloft van een "medekokker" namlelijk :wink:


sarina.... goh wie weet wordt het nog een heuse kok meeting :mrgreen: zouden we dan ook subsidie van ruud krijgen :D

en lekker ja zo’n dagje voor de mannen…





pffff ik ben ook al vrij vanaf vorige week dinsdag… mijn leven heeft deze week bestaan uit uitslapen, strand tuin werken en lezen…

ik heb helemaal geen zin om donderdag weer te beginnen…



maar… maar 7 weken en dan ben ik twee weken in portugal…

vrijdag een feestje… volgende week een feestje, het weekend daarop een feestje :smiley:

@Judith1 wrote:

@pientje wrote:
@Frank@ wrote:
Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit


Gezellig :mrgreen: Wie trouwt er? Ik heb ook een bruiloft van een "medekokker" namlelijk :wink:


sarina.... goh wie weet wordt het nog een heuse kok meeting :mrgreen: zouden we dan ook subsidie van ruud krijgen :D


Oh.............. dan ga ik naar een andere :mrgreen: Er trouwen dus gewoon 2 KOKKERS vrijdag!

@Judith1 wrote:

@pientje wrote:
@Frank@ wrote:
Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit


Gezellig :mrgreen: Wie trouwt er? Ik heb ook een bruiloft van een "medekokker" namlelijk :wink:


sarina.... goh wie weet wordt het nog een heuse kok meeting :mrgreen: zouden we dan ook subsidie van ruud krijgen :D


jaaaaa meidendag. Ik heb er echt zin in :dance:

Leuk Frank@ dat hij met Tigo op pad is. Hoe hebben ze het gehad?

@pientje wrote:

@Judith1 wrote:
@pientje wrote:
@Frank@ wrote:
Vrijdag heb ik mijn meidendag :slight_smile: Met 3 medekokkers naar een bruiloft van een medekokker en met 2 van die kokkers in een hotelletje overnachten… Daar kijk ik wel naar uit


Gezellig :mrgreen: Wie trouwt er? Ik heb ook een bruiloft van een "medekokker" namlelijk :wink:


sarina.... goh wie weet wordt het nog een heuse kok meeting :mrgreen: zouden we dan ook subsidie van ruud krijgen :D


Oh.............. dan ga ik naar een andere :mrgreen: Er trouwen dus gewoon 2 KOKKERS vrijdag!


maar eh wie is die andere dan??

De mannen hebben het erg leuk gehad saampjes :slight_smile:

Voelde me bijna een indringster toen ik thuis kwam :wink:



Maarre ik vrijdag dus die meidendag, hebben die kerels thuis wederom een mannen weekend :smiley: :smiley: :smiley:



Okee, mijn outfit is helemaal uitgedoktert voor vrijdag, twijfel nog over schoenen of laarsen. Treinschema is uitgeprint… ik ben er klaar voor :slight_smile:

@Frank@ wrote:

De mannen hebben het erg leuk gehad saampjes :slight_smile:

Voelde me bijna een indringster toen ik thuis kwam :wink:



Maarre ik vrijdag dus die meidendag, hebben die kerels thuis wederom een mannen weekend :smiley: :smiley: :smiley:



Okee, mijn outfit is helemaal uitgedoktert voor vrijdag, twijfel nog over schoenen of laarsen. Treinschema is uitgeprint… ik ben er klaar voor :slight_smile:


haha die mannen gaan gewoon door met leuke dingen doen.



Ik ga vrijdagochtend naar de kapper.

En verder heb ik alles al klaar hoor :smiley: