Dag dames en h??
Als alles goed gaat word ik 16 november vader… Best wel spannend allemaal. Leek me de hoogste tijd om eens het een en ander te leren over kinderen krijgen… En hier staat genoeg zie ik.
Een aantal voornemens hadden we al, borstvoeding, plannen voor de opvoeding. Al veel gepraat…
Zijn er ook mannen aanwezig? Ik ben benieuwd wat jullie allemaal meemaken… Hebben jullie ook een werkgever die onbetaald ouderschapsverlof maar onzin vindt, en op alle manieren tegenwerkt?
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! :inlove: :inlove: :inlove:
WELKOM, ik hoop dat er snel (a.s.) vaders gaan reageren.
Hoi, ik weet dat er meer mannen op het forum zitten, maar niet zoveel hoor. Maar wij dames weten ook wel raad hoor
Mijn man gaat na de geboorte en mijn verlof ook voor ouderschapsverlof en ook zijn baas wil nog niet 1-2-3 meewerken, maarja ze kunnen er weinig teginin brengen. Tenzij het zwaarwegende gevolgen heeft voor het bedrijf waar je werkt, mogen ze je het ouderschapsverlof niet tegenwerken.
Je kunt hierover best veel vinden via Google!
Welkom! Ik ben een man!
Ik ben hier ook nog niet zo lang, en momenteel schrijf ik ook niet echt bijzonder veel omdat we hier midden tussen de verhuisdozen zitten…
Groet Ron
Het aantal mannen op dit forum kun je op twee handen tellen met vingers over.
Maar we zijn er wel! :mrgreen:
Welkom! :thumbup:
En ik betwijfel dat mijn werkgever over dat soort dingen zich druk maakt, aangezien ze mij bijna een half jaar in de ziektewet hebben laten lopen zodat ik voor mijn ongenezelijk zieke vrouw heb kunnen zorgen.
We zoeken nog mensen. Interesse? :mrgreen:
Theun welkom hier!!! :dance: weer een man :mrgreen: worden er steeds meer!!!
Is je vrouw ook lid?
Anders moet ze dat snel doen,is erg gezellig hier :mrgreen:
Theon!
welkom , gezellig hoor al die mannen
enne op je vragen weet vast wel iemand hier een antwoord
we zijn met veeeeeeeeelllllll :mrgreen:
Welkom hier…geniet nog even van jullie zw.schap!!
Welkom hier, alweer een man erbij!
Mijn eigen man kletst hier ook mee!
Welkom!
Mijn man schrijft ook mee, maar wel heel weinig… :mrgreen:
Hee! Een man uit Drachten!! :thumbup:
Leuke mensen in Drachten en erg leuke kinderen daar, toevallig zijn drie daarvan van mij!
Hier dus een ervaringsdeskundige ( helaas wel vrouwelijk) uit de omgeving. :mrgreen:
Welkom en veel plezier!
:: welkom ::
gezellie weer een man erbij :mrgreen:
@monique wrote:
gezellie weer een man erbij :mrgreen:
Nog even en er moet een “mannen onder elkaar” hoekje komen :think:
Ruud??? :mrgreen:
Pfffff 8)
Contact is the place to be… :mrgreen:
Welkom Theun
nou, inderdaad een gezellige boel…
mijn vrouw kletst hier al wat langer… en tsjah, nu komt het allemaal langzamerhand wel wat dichterbij, en dan is het toch wel leuk om wat ervaringen te lezen… we zijn binnen onze vrienden/kennissen kring zo’n beetje de eerste die een kindje krijgen…
Waar is dat mannenhoekje??
Welkom hier!!!
ben ik dan heel nieuwsgierig als ik me afvraag wie je vrouw is
Hej,
Dat ben ik…(zijn vrouw)
Gr Yvonne
oi welkom !
Hi Theun,welkom !!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er nog ff van!!!
Liefs Dais…
-x-