Manlief ->hotel, ik -> camping, Jaaaaaah stacaravan!

De vraag lijkt me duidelijk.

Maar hier nog eens:

Mijn man wil het liefst in een hotel of appartement.

Ik wil graag kamperen (kant en klare ingerichte tent huren).

In een hotel mis ik de contacten en vrije sfeer die je op de camping wel hebt. Het echt buitenleven vind ik zo super op de camping! :inlove:

Heeft iemand ideeën of ervaring?

We willen naar België, Luxemburg of Duitsland.

huisje op een camping?

Als je man hotel/appartement wil dan zou ik goed nadenken of

je wel een ingerichte tent op een camping wil hoor.

Ik was ook voornamelijk van hotels/appartementen maar

mijn eerste ervaring in een tent is niet bevallen hoor :thumbdown:

(geen stromend water, naar de toiletten voor een plas of

's-nachts op een emmer, met je afwas over de camping zeulen

en dan maar te zwijgen van het ongemak als het regent :roll: )

Dussss wij gingen diezelfde vakantie nog lekker in een stacaravan.

(tent om laten boeken naar een stacaravan na 3 dagen aanmodderen)

Iedereen tevreden, super goed bevallen !! :thumbup:

Ik heb ook zo’n exemplaar, maar inmiddels is ie al aardig om; wij zijn eerst begonnen met een appartement bij een hotel, daarna een bungalowhuisje op een grote camping, toen een stacaravan op een camping en nu begon ie zelf over kamperen of weg met een eigen caravan. :eh:

Google op:

5 sterren camping Frankrijk ingerichte tent met box springs

edit eheer; ook onder een spoiler mag een link niet

een trekkershut allicht? Ze hebben een mooie site, iets met trekkershutten. Ze zijn er behoorlijk basic tot best wel uitgebreid.

je hebt ook campings met ingerichte blokhutten.

wél de sfeer van een camping en toch een vast dak boven je hoofd, een echt bed, WC en douche, keukentje. kortom, de gemakken van een huisje

(alleen wat compacter :mrgreen: )

is dat wat? :think:

@Maxime wrote:

Ik heb ook zo’n exemplaar, maar inmiddels is ie al aardig om; wij zijn eerst begonnen met een appartement bij een hotel, daarna een bungalowhuisje op een grote camping, toen een stacaravan op een camping en nu begon ie zelf over kamperen of weg met een eigen caravan. :eh:

Mijn exemplaar blijft nog het liefst thuis… :silenced:

We zijn nu twee jaar achter elkaar met Solmar-tours met de bus naar Spanje gegaan. Maar dat wil ik niet meer! Veel te lange zit.

En dan zit je daar bij zo’n hotelzwembad…

We gingen wel eens een dagje uit ofzo, maar nee dat is het niet voor mij!

Ik denk dat het dit jaar een park als centreparcs ofzoiets wordt, nu nog op zoek naar zoiets in Belgie/Luxemburg.

Voor die blokhutten ben ik al te laat met boeken.

Volgend jaar gaan we dit eerder regelen!

Maar ik ben heel gelukkig getrouwd met een hele lieve man, die het liefst thuis blijft en als het dan toch moet dat alles voor hem geregeld word…

Sorry ben even in de zeur mood…

Een stacaravan huren. Ik wil nl het liefst mijn eigen douche en wc hebben als we op vakantie gaan maar wil voor de kinderen dus wel iets leuks en een camping is nu eenmaal wel geweldig voor kinderen.

Dit jaar gaan we naar Frankrijk samen met vrienden (die hebben een eigen caravan) en wij hebben dus een stacaravan gehuurd en die vrienden hebben een kampeerplek tegenover onze caravan.

Via vacansoleil of eurocamp kun je dus echt vanalles huren.

mijn ouders hebben een grote stacaraven. daar maken wij ook een weekje per jaar gebruik van. eigen toilet, stromend water, douche… en toch heerlijk op de camping!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben blij!!!

Mijn man is zelf :clap: gaan googlen en vond toen een goedkope stacaravan.

Camping Polleur in de Ardennen van België op een erkende ANWB camping. Met als cijfer 8.1

Ik weet niet hoe mooi/geweldig de stacaravan van binnen is, maar ik verwacht daar maar niet te veel van want we betalen €190 all-in! we gaan van 22-6 tot 29-6

Nou ik hoop op mooi weer, zodat we veel buiten kunnen zijn en we gaan toch lekker er veel op uit!

Het is daar een hele mooie omgeving!

ooh ik heb er nu al zin in!

Manlief zei wel: volgend jaar gaan we weer een hotelvakantie doen.

“Is goed schat” :-*

Leuk joh! Veel plezier alvast!

@crien wrote:

Leuk joh! Veel plezier alvast!

Dankje, ik ben helemaal hyper!

lekker genieten anita :-*

Volgens mij ben ik op die camping geweest toen ik zelf nog heel klein was…naam komt me erg bekend voor namelijk!

Wij gaan dit jaar denk ik ook voor stacaravan en niet al te ver weg…want Yalissa houdt niet van autorijden, dus zal ook wel niet verder worden als belgie/luxemburg of gewoon nederland :lol:

@Anita-1982 wrote:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben blij!!!

Mijn man is zelf :clap: gaan googlen en vond toen een goedkope stacaravan.

Camping Polleur in de Ardennen van België op een erkende ANWB camping. Met als cijfer 8.1

Ik weet niet hoe mooi/geweldig de stacaravan van binnen is, maar ik verwacht daar maar niet te veel van want we betalen €190 all-in! we gaan van 22-6 tot 29-6

Nou ik hoop op mooi weer, zodat we veel buiten kunnen zijn en we gaan toch lekker er veel op uit!

Het is daar een hele mooie omgeving!

ooh ik heb er nu al zin in!

Manlief zei wel: volgend jaar gaan we weer een hotelvakantie doen.

“Is goed schat” :-*

Oohh wat gaaf!! Daar hebben wij ook gestaan ooit! Zat net ff zo: :shock: :shock: :dance: :clap: :clap: whaha…

Goeie oplossing zeg! Mij zou je ook totaal niet blij maken met een tent, heb het ooit 2x gedaan met vriendinnen en zelfs toen kon ik de charme ervan niet echt waarderen :eh: . Maar campings vind ik wél erg leuk (zeker met kids). Camping van jou ken ik niet maar wij zijn in de herfstvakantie naar de camping geweest waar ik vroeger met m’n ouders kwam, ook in de Ardennen. De reden dat ik dit vertel is dat er OP die camping een hotel/herberg/restaurant staat waar we ook een keertje geweest zijn en je mag dan ook van de facaliteiten van de camping(zwembadje, ligveldje, winkeltje, midgetgolf en speelhalletje) gebruik maken.

Camping is in Deidenberg en als je even doorgoogled zie je de herberg ook staan.

Wie weet is het wat voor je volgende vakantie?