man met mes

er loopt hier in het dorp een man rond met een mes…

nu zullen die wel meer rondlopen, maar hij is vandaag in de buurt gezien van mijn ouders (met het mes zichtbaar dus) en dar is een basisschool, en hij is ook hier gesignaleerd in de buurt, en hier zit ook een basisschool.

Nu rijden er de hele dag al politieautos door het dorp…



Nu laat ik mijn meisje helemaal niet meer alleen naar haar vriendinnetje lopen (woont achter ons) maar ik zie hier dus gewoon nog zoveel kindjes alleen spelen in de wijk…



ben ik nu te beschermend dat ik dat gewoon even niet wil hebben tot we hier meer over weten? er is nu geen haar op mijn hoofd die sophie alleen naar buiten laat gaan hoor. Ook al heb ik zicht op het speeltuintje

jakkies, gelijk heb je hoor…



na hier dat incident van afgelopen week,

laat ik ook even mijn kids alleen buiten lopen/spelen…

dus volg je gevoel… :hug:



en hopelijk wordt die rare man snel opgepakt…

Jeeetje zeg…



Ik zou mijn kindjes toch ook echt binnen houden hoor.

Als iemand echt een beetje wezeloos rondloopt (dagelijks) ofwel bewust zoekende,dan zou ik zelf niet eens de deur meer uit gaan (bij wijze van).



Jakkes…

Maar anderzijds…er lopen er inderdaad genoeg rond waarvan je het niet weet.

is de rust al wedergekeerd bij jullie ?

Ik zou dus ook zo “over-beschermend” zijn dan hoor!

Lopen zoveel gekken rond, en je hoort zoveel akelige verhalen :shifty:

gab: ik weet het eigenlijk niet om eerlijk te zijn.

Ben de deur niet meer echt uitgeweest nog :oops: maar de politie heb ikj vandaag in elk geval ook nog niet zien rondrijden.

maar ja, het is ook weekend he, wie weet scheelt dat ook nog, aangezien hij echt bij wegbreng/ophaaltijd bij de scholen gesignaleerd was.

maar hoe actief is de politie, tegen over ons woonde iemand die ontoerekeningsvatbaar was, telkens wegliep uit gesloten inrichting en echt gevaarlijk was. Hij liep gewoon rond. Ik belde dan de politie dat hij weer thuis was, en dan kwamen ze in de loop van de dag kijken of hij er nog was. Tjongejonge… wat een lala gedoe zeg! Vond het zelf behoorlijk angstig omdt hij bijna constant in psychoses(ben ff woordblind, weet ff niet hoe ik het moet typen) zat en stemmen in zijn hoofd had. Heel naar om te zien

Wat lijkt me dat vreselijk moeilijk…

Hopelijk vinden ze hem gauw, is er

al een reden bekent waarom hij daar

loopt?

mijjke: ik heb in elk geval geen reden gehoord, maar het is ook niet bekend wie het is.

Ik vind je bezorgdheid meer dan terecht.

Ook al loopt hij daar doelloos rond, je wilt je kinderen beschermen.

Toen vorige maand in mijn wijk een dodelijke schietpartij is geweest (zwijndrecht) mocht mijn zoon ook niet buiten spelen. En dat goldt voor meerdere kinderen.

Heel terrecht hoor. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.



Tegenwoordig moet je heel goed opletten.

Hier in Leeuwarden is er vandeweek eentje opgepakt door de politie omdat hij met een zwaard in een speeltuintje rond liep te zwaaien 's avonds laat.



Waar gaat deze wereld toch heen :?