Man bijt hond vanavond!

Ik moet het toch even vertellen hoor, mijn 10 jaar jongere tweelingziele zusje Giselle (die vandaag trouwens 18 jaar is geworden!:dance: ) komt misschien in “Man bijt hond” vanavond! Als ik me niet vergis in “de 10e plek”.

En even omdat ik echt zo trots op haar ben, dit is Giselle in Malta (roze rolstoel en degene die het meeste op mij lijkt hahaha!!!)

Giselle in Malta!

Dus vanavond allemaal kijken!!! :wink: [/url]

Oh wat leuk zeg, ik vind dat ook altijd zo’n leuk programma :thumbup:

Wij kijken meestal de herhaling de volgende dag. :smiley:

Marite, zit Giselle in een rolstoel :eh:

Dat is me nooit opgevallen op de foto’s 8)

Knap zeg, hoe ze zo gelijk dansen. Ik vind dat zo bijzonder.

Heb op school weleens in een rolstoel gezeten en zo’n ding vooruit krijgen is al een kunst op zich, laat staan dansen :o :clap:

Ik ga kijken :wink:

En trouwens, gefeliciteeeeeeeeeerd :dance:

Wouw wat gaaf zeg.

ik heb zelf altijd gedanst en ooit een keer samen met iemand in een rolstoel, maar dit is echt mooi zeg.

Je zus kan het echt goed.

Gefeliciteerd met haar verjaardag.

Ik heb haar niet gezien (denk ik)

Marco zei steeds: is ze dit? Of dit? :lol:

Nee helaas, ze was niet in beeld, maar geloof dat het wel haar dansclub genoten waren die wonnen :mrgreen: .

En Giselle zit niet altijd in een rolstoel. Ze heeft eds (bindweefselziekte).

Voor zover ik nu weet gaat het op het moment zo goed dat ze de rolstoel nog maar nauwlijks nodig heeft :thumbup: .

Super!!

Ik blijf het knap vinden :thumbup:

Ik had het opgenomen en bij het terug zien heb ik een aantal keren Giselle op de achtergrond gezien! 8) :mrgreen:

Ik vind het ook super knap! Ze promoveren ookal bijna naar de amateurs! :thumbup: :dance:

Wow, wat een mooi filmpje.

Wist ik ook niet van Giselle :oops: