heeft iemand hier nog iets over gelezen
ik heb alleen de koppen in de blaadjes gezien maar verder nog niks>???
gr loessie
Ik wist wel dat een half-omgebouwde vrouw in de USA zwanger was, maar hij is dus intussen bevallen???
Weird hè!!
poosje geleden toch al…? :eh:
Weet niet? heb et niet meer gelezen?
ja hij/zij is 4 weken geleden bevallen van ee ndochter
rose heet ze geloof ik !! :oops:
niet dus susan julliette… …
Langzaam maar zeker vallen alle puzzelstukjes rondom de dochter van Thomas Beatie (beter bekend als de eerste zwangere ‘man’ op aarde) op z’n plaats. Het meisje heet Susan Juliette en is geboren op zondag 29 juni. Dat Thomas Beatie de publiciteit niet schuwt hadden we al eerder geconstateerd. Het verbaast ons dan ook niks dat de eerste foto’s van zijn spruit te bewonderen zijn in People Magazine, vergezeld van een exclusief interview. Eén puzzelstukje ontbreekt nog. Er staat niet bij wat het blad voor de plaatjes heeft neergeteld.
Beatie vertelt in People Magazine dat het een zware bevalling was. Hij heeft er 40 uur voor moeten werken om zijn dochter op de wereld te zetten. Hij is wel gewoon op natuurlijke wijze bevallen.
Een keizersnede was niet nodig omdat Thomas Beatie, ondanks het geslachtsveranderende proces dat hij heeft doorgemaakt, nog in het bezit is van zijn vrouwelijke voortplantingsorganen. Omdat hij geen borsten meer heeft, geeft zijn vrouw het kindje borstvoeding.
Zie ook: Zwangere man inderdaad bevallen van zijn dochter
vraag me toch af hoe zijn vrouw dan borstvoeding kan geven als zij het kindje niet heeft gebaard???
@Loessie wrote:
vraag me toch af hoe zijn vrouw dan borstvoeding kan geven als zij het kindje niet heeft gebaard???
Dat kan hoor. Als borsten maar genoeg gestimuleerd worden gaan ze melk maken! En ja, zelfs als je nog nooit zwanger bent geweest!
http://www.borstvoeding.com/aanverwant/relactatie/relactatie.html
ik vind t een beetj onzin.
t is geen man die zwanger werd.
maar een vrouw die "omgebouwd"was tot man.
zij is als vrouw geboren , heeft eierstokken , een baarmoeder en had borsten ( die nu afgezet zijn)
het is dus gewoon een vrouw die eruitziet als man.
eerlijk gezegt heb ik een lesbische vriendin die er zonder operaties mannelijker uitziet :oops:
Volgens mij was de hele reden waarom hij/zij de publiciteit niet schuwde overigens juist omdat hij/zij de discussie wilde aanwakkeren van ‘wanneer ben je man/vrouw?’ en ‘wat is normaal?’ Tenminste die indruk kreeg ik van hem toen ie bij Oprah zat :think:
Man of vrouw, wat maakt het uit; het mooiste is dat hij/zij voor zijn/haar vrouw een kind wilde baren omdat zij het niet kon. Dat is toch echte liefde???