mamasuus stelt zich voor...

Dag allemaal,

Ik ben Susanne (Suus). Ik ben 24 en op 15 mei 2009 getrouwd met mijn man van 23 (allebei van december). We wonen bij Groningen met onze bejaarde kat en onze 2 ratjes (gaat prima samen, oftewel: kat is bang voor ratjes en ratjes vinden kat razend interessant…:think:

We hebben twee keer een kindje :**: verloren door een miskraam. De eerste was bij 8w en de tweede bij 6w 2d. Nog geen kinderen op deze wereld dus, maar in ons hart zijn ze altijd!

Mijn man en ik willen over een halfjaar voor het echie gaan :inlove:. Eerst moet ik nog stoppen met roken en mijn medicijnen (Efexor 225 mg) afbouwen, daar wil ik wel goed de tijd voor nemen en manlief moet ook nog even wennen… :wink:

Door de miskramen vind ik het wel spannend. Ik werd door de pil (1e keer) en de Nuva-ring (2e keer) heen zwanger, dus dat zwanger worden ging aardig gemakkelijk, het zwanger blijven alleen niet… :frowning:

Toch wil ik er met een positieve insteek voor gaan en dit zou ik graag willen delen met andere hope-to-be mama’s! :smiley:

Liefs Suus

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

Ps. Grappig he, hier waren de katten ook bang voor de ratten. Watjes! :lol:

Heel veel suc6 straks in september! :wink: Ik :pray: dat jullie verdere miskramen

bespaard blijven. :hug: Maar 3x recht is scheepsrecht, dus daar gaan we

voor! :wink:

Bedankt meiden! :slight_smile:

@Karna: dat slaat toch echt nergens op met die beesten?! Volgens mij zien de katten de ratjes gewoon als concurrentie…

Ik hoop ook echt dat 3 keer scheepsrecht zal zijn, ik ga in elk geval zorgen dat mijn lichaam zo gezond mogelijk is!

hejjj nog een suus… hier ook suzanne… ook wij hebben een kat en 2 ratten… :stuck_out_tongue: :lol:

veel plezier hier!!!

Groetjes flowergirl suus

welkom en veel plezier hier

welkom

Welkom en veel forum plezier :wink:

welkom suus!! ik zie ff een paar overeenkomsten tussen ons hahaha. ik ben ook 15 mei 2009 getrouwd!! wat grappig zeg!! verder ben ik ook aan de efexor maar dan 75 mg want ik ben bijna afgebouwd. tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik er 5 maanden over gedaan om af te bouwen maar dan wel onder begeleiding hoor!! maar mijn dochter is kerngezond. het is altijd beter om helemaal medicijnvrij te zijn natuurlijk!! verder heb ik dan 2 katten en heb ik dan 3 miskramen gehad. grappig he? behalve van de miskramen dan natuurlijk!! hopen dat je snel zw mag worden!!

Welkom en veel forum plezier

Welkom! Veel succes met zwanger worden EN blijven! Veel forumplezier!