Mama's van krullenkoppies

Hier werkte het wel! Een paar druppeltjes in vochtig haar verspreid en de pluis is wel degelijk minder.

Nou moet hij ook hoognodig naar de kapper, daarna zal ik het resultaat eens showen :wink:

Gab; zonde eigenlijk hè, maar het nieuwe kapsel staat hem ook heel stoer! :inlove:

Bij B hielp afknippen dus helemaal niks, en het stond ook niet heel mooi, t was echt te kort vond ik. Gelukkig groeit haar altijd weer aan :mrgreen:

hier ook andrelon perfecte krul conditioner en beetje olie in nat haar maar kan me voorstellen dat het bij een jongen (nog) lastiger is, Jasmijn haar haar laten we gewoon lekker lang en ik vind het geweldig staan :wink:

hier nu aan de krul shampoo van jkohn frieda en de cremespoeling.

Super spul! Wel aan de prijs, maar dat liever dan klitten.

Hier is de jongste een krullenbol. Ik was hem gewoon net piratenshampoo, kam het niet uit maar ga er met mijn vingers door.

Verder gebruik ik de krullenspray van Andrelon voor extra accent. Elke ochtend sprayen en kneden.

Babyolie lijkt me een beetje vies. Lijkt me dat het haar daar vet van word na een aantal keer. Maar lucas heeft geen pluis dat scheelt misschien.

@Anneke wrote:

Hier is de jongste een krullenbol. Ik was hem gewoon net piratenshampoo, kam het niet uit maar ga er met mijn vingers door.

Verder gebruik ik de krullenspray van Andrelon voor extra accent. Elke ochtend sprayen en kneden.

Babyolie lijkt me een beetje vies. Lijkt me dat het haar daar vet van word na een aantal keer. Maar lucas heeft geen pluis dat scheelt misschien.

Het wordt niet vetter dan van gel of wax, oid. Je moet echt twee of drie druppels gebruiken, en ik deed het in mijn handpalmen en ‘kneep’ dan de krullen weer in zijn haar. Werkte echt heel goed. :slight_smile:

Inmiddels niet meer, want minder krullen. Ik heb allerlei soorten krullengel en wax gebruikt, nergens echt tevreden over.

Ik gebruik guhl krul shampoo en daarna fresh curls van redken voor het doorkammen. 's Morgens maak ik met een plantenspuit de haren nat en kam het door, dan curly effect mouse van het kruitvat en daarna nog een klein beetje curl cream van Indola.

Ik heb ook al heel veel producten uitgeprobeerd en deze bevallen me het beste. De jongste heeft hele fijne krullen en de oudste veel grovere krullen.