Wat zijn jullie ervaringen bij de kdv’s in Zutphen??
Mijn kinderen zitten op dit moment bij een gastouder en door omstandigheden wil ik ze ze ergens anders onder brengen. Gastouder kan ik niet vinden op korte termijn en dus kijken we nu naar kdv’s.
Zijn op t zwanevlot gaan snuffelen, maar ik weet het niet…
Ben benieuwd naar jullie ervaringen (van horen zeggen), mag natuurlijk ook via pb!!
Heb deze oproep in de huiskamer gedaan omdat het spoed heeft, hoop dat het hier even mag blijven staan!!!
Gr. Krystle
Hoi,
Mijn zoon heeft een poosje op het kdv “De Mene” gezeten (stichting de Blokkentoren) Er zijn daar verschillende groepen (babygroep, peutergroep en verticale groep) en Brent zat toen op de verticale groep. Vond het een heel leuk kinderdagverblijf en aardige leidsters.
Vorig jaar toen ik weer aan het werk ging wilde ik ze eerst ook weer daarop krijgen, maar zat toen op mijn werkdagen vol.
Misschien eens bellen met de stichting? Met andere kdv geen ervaring!
Ik weet niet wat je probleem is bij de gastouder, maar kun je het niet bespreken met haar of de stichting waaronder ze valt? Of misschien kan de stichting meezoeken naar een andere gastouder?
Mijn kinderen gaan nu ook naar een gastouder, maar die zit in Eerbeek (in die plaats werk ik namelijk)
Succes :thumbup:
ps: Leuk een kokker uit Zutphen
Groetjes