Mama's met een combi-sleeper

Hoe gebruiken jullie de Combi-sleeper nu.

Het is 's morgens 17 graden op haar slaapkamer, en als ik haar in bed leg 20 graden.



Doen jullie de binnenzak (zomerzak) er al in ?

Ik heb hem nu nog niet erin, ze draagt een romper (korte mouw) met een pyama.



Vind de Combi-sleeper ook beter zitten trouwens zonder die binnenzak.

heb nu de combi sleeper met binnenzak…

De binnenzak is niet de zomerzak…

Het buitenste zak is de zomerzak :slight_smile:

ze heeft hem compleet aan met een warme pyama maar mijn meisje heeft ook last van ondertemp



groetjes

marlies

@San 27 wrote:

heb nu de combi sleeper met binnenzak…

De binnenzak is niet de zomerzak…

Het buitenste zak is de zomerzak :slight_smile:




Die je erin rits is toch de zomerzak :? ?

Wanneer gebruik je de Combi Sleeper met binnenhoes? Daar is geen vaste regel voor maar wij willen je hierover natuurlijk wel graag adviseren. In onze ogen is het een misverstand dat men denkt dat de Combi Sleeper® met binnenhoes voor de winter is en zonder binnenhoes voor de zomer



tekst gehaald van littel companiesite

dus de buitenkant is de zomer en met binnen kant erin voor de winter

Vind dat erg vreemd, want dat buitenste lijkt me toch erg dik voor de zomer. En hier heeft ze in de zomer die binnenhoes aan gehad.

als jullie die binnenhoes erin hebben, hebben jullie kindjes dan ook gewoon nog een romper en pyama aan ?

melinda heeft gewoon romper met pyama erin aan :slight_smile:

@marlies wrote:

ze heeft hem compleet aan met een warme pyama maar mijn meisje heeft ook last van ondertemp



groetjes

marlies




gebruik jij die kleinste al bij je dochter dan?

Dat lukte mij met Lev niet zo vroeg?



Lev slaapt nu in de grotere maat, nu met 1 laag en een deken (omdat ik te lui ben om hem te gaan ritsen :oops: )

Met een shirtje en romper.

lynn heeft romper(ene keer korte andere keer lange mouw) aan met pyama en de zomerzak (de dikke) met mouwen… De dunnen is extra inleg voor de winter omdat deze met fleece is bekleed!

[[/quote]



gebruik jij die kleinste al bij je dochter dan?

Dat lukte mij met Lev niet zo vroeg?



Lev slaapt nu in de grotere maat, nu met 1 laag en een deken (omdat ik te lui ben om hem te gaan ritsen :oops: )

Met een shirtje en romper.[/quote]



ja ik heb de mouwtjes omgeslagen. Het staat een beetje raar maar het is lekker warm

hier ook de mouwen helemaal dubbel gevouwen en dan komen net de handjes eruit

Hier sinds een week ook de combisleeper met de fleecevoering erin, en de mouwtjes eraan.



L. begon zo ineens te huilen 's nachts. W.s. had hij het te koud, dus de volgende nacht de fleece voering erin gedaan en toen was het :thumbup:



L. Heeft een pyama aan met romper.



Gweldig ding vind ik het die combi-sleeper :dance:

hier ook de binnen en buitenkant aan elkaar vast,maar dan alleen met de romper erin…

Gebruik hem momenteel niet meer.

Maar gebruikte de complete combisleeper en hij had er dan een romper en pyama trui in aan