Mama's kindje

Ik wordt gek van Mees als ik in de buurt ben hangt hij alleen maar aan mij.Zodra zijn vader in de buurt is mag die niks doen,wel als ik er niet ben.Doet hij het wel dan gaat hij heel hard gillen schaam me gewoon voor de buren zo hard gilt hij.Op dit moment is hij in het algemeen hel dwars en weet het gewoon even niet meer.



Wil zo graag dat het gezellig is hier maar dat is af ne toe ver te zoeken.

vervelend zeg…

hier is ie ook weer in de mama periode.

hiervoor een papa periode en dat vond ik eigenlijk minder leuk…



ik denk dat het vanzelf weer over gaat.

als tyg in zo;n periode zit, dan doe ik alles wat ik moet doen bij hem op de kamer (was ofzo)

of hij mag me ‘helpen’.

Merijn ook weer erg… Zelfs zo dat hij gisteren bi jhet afscheid op het kdv weer even begon te huilen toen ik weg ging. Hij vertoont ineens weer veel jaloezie naar Xander toe als ik hem aan het voeden ben enzo.

Hij bijt me daar ook bij. Is heel snel driftig. Is vast weer een fase, maar wel een heel vermoeiende… zucht…

hoi hoi



Nou Dinand is ook erg… als ik eventjes weg ga (evenw at in de container gooien of zo) dan komt hij naar me toe rennen alsof ik maanden weggeweest ben… pfpf hijlaat me dan echt neit meer los… erg vervelend allemaal…



misschien is het de leeftijd meid



Ik zie namelijk dat Mees en Dinand 1 dag verschillen hhi

@MammaCellie wrote:

hoi hoi



Nou Dinand is ook erg… als ik eventjes weg ga (evenw at in de container gooien of zo) dan komt hij naar me toe rennen alsof ik maanden weggeweest ben… pfpf hijlaat me dan echt neit meer los… erg vervelend allemaal…



misschien is het de leeftijd meid



Ik zie namelijk dat Mees en Dinand 1 dag verschillen hhi




Ja we houden het maar op de leeftijd maar ik vind het zo sneu voor mijn man dat hij er niets mee kan.

hoi hoi



Nou Dinand is ook erg… als ik eventjes weg ga (evenw at in de container gooien of zo) dan komt hij naar me toe rennen alsof ik maanden weggeweest ben… pfpf hijlaat me dan echt neit meer los… erg vervelend allemaal…



misschien is het de leeftijd meid



Ik zie namelijk dat Mees en Dinand 1 dag verschillen hhi

Mijn zoon heeft het ook hoor, en die is ook rond dezelfde leeftijd. Momenteel is het weer wat minder, maar een tijdje terug kon ik echt neit even naar boven als hij met zijn papa beneden bleef. Hij ging dan echt brullen en moest en zou dan bij mij zijn. Niet leuk voor de mannen he… Gelukkig is het hier dus alweer een stuk minder, maar helemaal over is het nog niet.

Nog even volhouden! Rond de 3 jaar komt papa opeens in beeld!

Ik begin het hier al een beetje te merken! 8)

dan pas??? ik mag toch hopen dat hij papa al wat eerder doorheeft :mrgreen:

Nou mijn oudste is nu 4,5 jaar en hij was in tranen omdat zijn papa had gezegd dat hij neit stoer was, maar dat hij hij verkeerd begrepen hihi… Timo was niet stil te krijgen totdat zijn vadder hem vertelde dat het niet zo was…Maar ondertussen mag je niet aan zijn mamma komen hoor haha



en de kleine, dinand, is heeeel erg… want echt NIEMAND mag ana mij zitten. Als Nico mijn man mij een zoen geeft word hij al boos hihi



Erg lief maar wel lastig hihi Dus wij zoenen als hij ff pleite is hihi

Celes

oh ik ga dan juist overdreven zoenen

niet alles kan volgens de wet van dat kleine meneertje gaan hoor

eerlijk mama delen met papa :mrgreen:

dan wordt ie maar ff boos





het is nu trouwens zo, dat als hij 's morgens met zijn vader naar de creche vertrekt en mij een zoen geeft,

dat hij EIST dat papa mij ook een zoen geeft, precies op dát moment

(dus papa is eigenlijk altijd te laat natuurlijk, en dan heeft ie weer wat te mopperen, Tyg :mrgreen: )