mamamazzel dagen Prenatal - verkopen ze de zapp er ook?

nou ja op zich staat de vraag er dus al wel…

Maar het zijn weer mama mazzel dagen en wij willen eigenlijk de quinny zapp toch aan gaan schaffen… maar verkopen ze die uberhaupt bij de prenatal en weet iemand toevallig wat die daar dan kost!!!

(tis namelijk nog weleens met produkten zo dat ze met die 20% korting bij de prenatal nog steeds duurder of dan net zo duur zijn als ergens anders normaal :think:)

hij is hier bij de prenatal standaard 169 euro voor de basiskleuren (zwart, ocean enz) en 189 voor de luxere kleuren zoals wave enzo (meer kleuren in 1 wagen) en de black and white versie is nog duurder.

Met 20 % korting komt ie dan op 135 euro voor de goedkoopste versie en ik heb er bij een goedkopere winkel standaard 139 voor betaald.

Voor de basic marine blauwe zijn er zat internetaanbieders die hem voor 125 euro aanbieden.

Kan je daar wat mee?

daar kan ik zeker wat mee, dank :thumbup:

Dan ga ik gewoon op zoek naar een aanbieder die hem voor 125 heeft, want ik hoef toch geen fancy kleurtje, ga graag voor blauw of zwart.

Had al wel zitten googlen en dan komt babypark met 129 euro ofzo…maar als je dan op de site van babypark komt is de goedkoopste 149 :think: dus die zullen wel door de basiscollectie heen zijn denk ik dan.

Mocht je nog tips hebben van aanbieders voor 125 euro hou ik me daar ook voor aanbevolen :mrgreen:

Heb even voor je gekeken bij de aanbieders die ik zoal voorbij heb zien komen en hoewel ze nog steeds voordoen komen alsof ze de navy voor 125 hebben… staat er dan bij " uitverkocht"

de meesten zitten toch aan 149 euro.

Dan kan het lonen om voor 1 van de gangbare kleuren naar prenatal te gaan en hem daar nu met korting te kopen. Ben je maar een tientje meer kwijt.

Wij hebben de ocean geloof ik… een effen donkerzeegroene…

Blijf het de beste aankoop sinds jaren vinden, dus spijt krijgen doe je vast niet. :wink:

Dan gaan we toch maar eens kijken bij de Prenatal dus :thumbup:

Heb jij hem ook weleens mee op de fiets?

Bij babypark hebben ze wel de kleuren van vorig jaar in het budget gedeelte staan, dat scheelt ook weer wat. Wij hebben de rood/paarse vorig jaar gekocht en zag die een paar weken geleden in het budget gedeelte staan toch iets van 30 euro goedkoper dan ik m vorig jaar heb gekocht. En daar hadden ze ook nog best wat effen kleuren staan.

Misschien toch even gaan kijken?