Heeft iemand toevallig ook een sporty amazone dynamic mamafiets??
Zo ja? Is dat wat die sparta amazone dynamic? Want ik zag een limited edition (tsja het oog wil ook wat, die ik wel ontzettend leuk vond)… Dus voor de dames die deze mama fiets hebben, hoe bevalt hij???
Of in ieder geval dit soort fiets, deze kleurcombi hoeft natuurlijk niet. :mrgreen:
@faizaa wrote:
@bieslookje wrote:ik heb de gazelle bloom…heerlijke fiets!!!
Hier ook… :inlove:
:thumbup: hier ook
ik heb de sparta amazone trendy, compleet met kids-pakket (voor- en achterstoeltje, windscherm) en een shopperpakket (2 zijtassen en een mand) en hij bevalt me uitstekend! het is een mooie fiets, ruime instap en hij fiets ook nog eens lekker (ook niet geheel onbelangrijk )
succes met je keuze!!
@Sennapen wrote:
Heeft iemand toevallig ook een sporty amazone dynamic mamafiets??
Zo ja? Is dat wat die sparta amazone dynamic? Want ik zag een limited edition (tsja het oog wil ook wat, die ik wel ontzettend leuk vond)… Dus voor de dames die deze mama fiets hebben, hoe bevalt hij???
Of in ieder geval dit soort fiets, deze kleurcombi hoeft natuurlijk niet. :mrgreen:
Ik heb hem (niet de limited maar die is alleen andere kleur), zie mijn eerdere reactie op blz 1 geloof ik. Fijne fiets :thumbup: Oh, ik zie nu dat ik in het andere topic van Juulisjuul heb gereageerd, een paar topics onder deze…
@ank83 wrote:
@Krabje wrote:Ik heb een batavus mambo deluxe.
Een heerlijke fiets, 7 versnellingen en een stuurslot. Zo kun je je stuur vergrendelen als je je kindje op de fiets zet of van de fiets haalt.
Sommige fietsen hebben alleen een veertje tussen voorvork en frame om omslaan van het stuur voorkomen.
Jaaa ik heb 'm ook,en hij bevalt super!!!
Met die vergrendeling op je stuur is rete handig :thumbup:
Helemaal mee eens!!!
@Beebie wrote:
@Sennapen wrote:Heeft iemand toevallig ook een sporty amazone dynamic mamafiets??
Ik heb hem (niet de limited maar die is alleen andere kleur), zie mijn eerdere reactie op blz 1 geloof ik. Fijne fiets :thumbup: Oh, ik zie nu dat ik in het andere topic van Juulisjuul heb gereageerd, een paar topics onder deze…
Oke thanx ga meteen even gluren!