Iemand dit gedaan? En wat kreeg je dan te eten? Ben aan het twijfelen of wij dit gaan doen of niet straks…
Wij hebben het gedaan, nu twee en een halve week geleden. Het was fantastisch!!! Je kreeg drie gangen, waarbij voor en nagerecht vaststaan en je kan kiezen uit drie verschillende hoofdgerechten (vlees - vis- veg.).
Wij waren echt heel blij verrast en hebben echt genoten van het diner. Het was echt alsof je uit eten was in je eigen huis.
Zat tijdens het eten gewoon te voeden en zo. We hebben het gedaan op de laatste dag van de kraamzorg. We kregen wel een andere kraamcoach dan tijdens de kraamweek, want onze kraamcoach had de clinic niet gevolgd.
Ik zeg: doen! (het ondersteunt ook nog een goed doel).
ik ben een “beetje” moeilijke eter… is het dan ook leuk/lekker? Hou niet van dingen met sausjes, zeg maar doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg haha
Wat is het?
een diner samengesteld door een topkok, waarmee je orange baby’s steunt. Kost 22.50, je krijgt dan een tas met kortingsbonnen. het eten wordt gemaakt door de kraamverzorgende, ingredienten moet je zelf halen/laten halen. is een 3 gangendiner.
Je bent er natuurlijk zelf bij, dus als je geen sausje wil, dan krijg je die niet. Nu zijn wij makkelijke eters, maar onze kinderen aten ook gewoon mee en hebben ervan genoten!
Wil je het menu weten? Ik heb hem hier liggen.
Doet iedere kraam dat of moet je dat overleggen.
ja mag wel wen! Ben benieuwd! (lust b.v. geen soep… voorgerechten vaak niet aan mij besteed enzo…)
Ik stuur je straks een PB met het menu. Nu moet even het vreselijke bericht van Amy82 bezinken en ik ga even onze dochter voeden en extra knuffelen…
PB volgt dus vandaag!
@Tedski: Volgens mij is het iets “noordelijks” en moet je bij een kraamzorgorganisatie zitten die meedoet. In mijn geval was dat ISIS.
nee hoor ook zuidelijk Ik kreeg iig ook het aanbod .
Ik twijfel ook en ben wel benieuwd naar het menu !
is goed hoor! hier ook kapot van het nieuws! (ook isis hier trouwens)