Omdat onze Ralf al 2 avonden de borst heeft geweigerd . De ochtenden heeft ie nog wel gedronken. Pfff, mama is er nog niet aan toe om dit los te laten :oops: , blijkbaar de kleine wel.
:hug: :hug: Moeilijk he…als je kindje klaar is maar jij zelf nog lang niet :hug:
:hug: :hug: :hug: hele dikke :hug: :hug: :hug:
Ken t helaas, maar geniet dan nog even van die ochtenden en wie weet pakt ie morgen weer wel
Vanochtend leek het erop dat ie weer niet wilde, na even rustig bij mama huilen heeft ie toch gedronken, helaas heb ik vanavond een slaapdienst en zal hij het moeten doen met de tuitbeker met bv (vind ie overigens altijd prima, kan ie lekker snel drinken), daarna heb ik vakantie tot 3 maart, dus lekker veel ochtenden en avonden met mijn manneke kroelen. Ben benieuwd of ik het tijdperk af moet sluiten of niet.
Ik heb zelf al heel vaak weiger periodes meeemaakt… das idd niet leuk… Ben je niet toevallig zwanger?
Soms na een aantal dgn pakken ze het gewoon weer op… :thumbup:
Veel huid op huid contact… blijven aanbieden… als ie er echt klaar mee is, dan accepteerd ie het toch niet…
Sanne heeft dat ook een aantal dagen gehad, maar zeer waarschijnlijk ben ik zwanger dus heb ik dat maar de “schuld” gegeven. Nu drink ze wel weer redelijk.
Succes, hopelijk hoef je nog geen afscheid te nemen van het geven van bv. :hug:
femke: hoe gaat het nu???
Hij drinkt alleen nog 's ochtends, heeft 's avonds totaal geen interesse. Van de ene kant jammer, van de andere kant ben ik blij dat ie 's ochtends nog goed drinkt.
Ralf heeft een top moeder, dus dat komt vast helemaal goed! :thumbup:
Meis, geniet nog lekker van die ochtend voeding… :inlove: Je doet het goed!!! :-*
Yep, daar sluit ik me bij aan.
Ik heb dit soort verhalen wel vaker gelezen en soms bouwen kindjes dan na een paar weken weer wat voedingen op.
Het kan alle kanten op.
Lekker genieten van elkaar en van de borstvoeding.
Pfff, volgens mij moet ik echt afscheid gaan nemen van de ochtendvoeding. Zoals Fai al opmerkte ben ik dus zwanger en volgens mij komt er geen druppel meer uit, al weet ik dat natuurlijk niet helemaal zeker.
Vaak zijn we allebei frustie: Ralf krijgt weinig -> wordt frustie en gaat bijten -> van dat bijten word ik weer frustie. Niet leuk!
Nog een paar dagen denk ik, dan heb ik 14 maanden rond, en dan kan hij nog een beetje uit de vriezer krijgen. En dan maar over een half jaar weer verder :inlove: .
@Femke Fataal wrote:
Pfff, volgens mij moet ik echt afscheid gaan nemen van de ochtendvoeding. Zoals Fai al opmerkte ben ik dus zwanger en volgens mij komt er geen druppel meer uit, al weet ik dat natuurlijk niet helemaal zeker.
Vaak zijn we allebei frustie: Ralf krijgt weinig -> wordt frustie en gaat bijten -> van dat bijten word ik weer frustie. Niet leuk!
Nog een paar dagen denk ik, dan heb ik 14 maanden rond, en dan kan hij nog een beetje uit de vriezer krijgen. En dan maar over een half jaar weer verder :inlove: .
Hier precies hetzelfde verhaal.
Er komt echt geen druppel meer uit.
Yari heeft nog wel erg veel behoefte aan contact (lees hij pakt op ieder moment gewoon m’n boob beet. :oops: )
Maar als ik hem de tepel in z’n mondje wil doen gaat ie lachen, gekke jongen.
Ik hoop dat ie straks nog weet hoe het moet en zo niet jammer, hij heeft ruim 13 maanden bv gehad dus daar be ik wel blij mee.
Balen hè. Ralf is alleen 's ochtends nog geinteresseerd. Volgens mij denkt ie gewoon: opzouten met die lege (.)!
Ik zat even dit topic door te nemen, zag dat de topic starter een kindje van 1 heeft en zwanger is, en wat schetst mijn verbazing:
@faizaa wrote:
Ik heb zelf al heel vaak weiger periodes meeemaakt… das idd niet leuk… Ben je niet toevallig zwanger?
Soms na een aantal dgn pakken ze het gewoon weer op… :thumbup:
Veel huid op huid contact… blijven aanbieden… als ie er echt klaar mee is, dan accepteerd ie het toch niet…
Faizaa had het dus al geraden, en je oudst geproefd
Klopt, ik had Faizaa op dat moment ook gepb’t dat ze het goed had, maar wilde nog niet in het openbaar, zelfs niet op KOK :mrgreen: .
Inmiddels ligt onze Ralf 's ochtends nog regelmatig aan de (.) om er iets uit te krijgen, maar het lukt hem niet zo goed, het is alleen nog een beetje voor de gezelligheid. Ik kan het echt niet loslaten :oops: .
Nog even en je mag weer volledig borstvoeding geven
Inderdaad, daar kijk ik echt naar uit! Hopelijk loopt het dan allemaal net zo goed als het bij onze Ralf is gegaan.