In maart mag ik een nieuwe fiets uitzoeken van mijn werk, nog 1 laatste x (vanwege bezuinigingen) en nu wil ik graag een mamafiets.
Maar dan ook het liefste 1 met trapondersteuning.
Heb vrij snel last van mijn rug, en als ik mijn uppie tegen de wind in fiets voelt mijn rug al aan alsof je hem zo kan breken net als een luciferstokje, laat staan straks met een een beeb.
Nu heb ik al wel een beetje geinformeerd, een Batavus Mambo easy, maar die heeft een kettingkast die niet beschermd is, en aangezien deze fiets op het werk de hele dag buiten staat in weer en wind wordt dat afgeraden, + hij is over de 2000 euro.
Nu kwam de fietsverkoper ook met een Sparta C2?
Iemand ervaring?
Of ervaringen met andere mamafietsen mét trapondersteuning, positief en negatief?
Hier was wel al eerder een vraag over. Ik kan hem alleen niet zo snel vinden. Ik heb uiteindelijk geen mamafiets, maar wel fiets met trapondersteuning gekocht. Wel een zitje voor gezet en dat past gelukkig allemaal wel Enne die trapondersteuning is echt heeeeeel erg fijn!!
En welke fiets heb je?
Ik heb ook voor een gewone fiets met trapondersteuning gekozen. Met versnellingen erbij.
Ik heb een Sparta Ion Mgear.
Zitje heb ik achterop.
Verder niemand ervaring of tips?